تاکنون ما موفق به انعقاد قرارداد با ۹ بازیکن شدیم و سه بازیکن دیگر را برای اضافه شدن به تیم در نظر داریم که مراحل قانونی برای پیوستن این بازیکنان نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 02 June 2020

تیم دوشه هراز که در فصل جاری رقابت‌های والیبال لیگ برتر جانشین کاله آمل شد، تاکنون ۹ بازیکن را برای فصل آینده این رقابت‌ها جذب کرد.

سرمربی تیم دوشه هراز آمل گفت که این تیم پس از کناره گیری کاله آمل به عنوان نماینده و سهمیه استان مازندران در رقابت های والیبال لیگ برتر در فصل آینده این رقابت ها شرکت می کند.
بهروز عطایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با رسمی شدن حضور دوشه هراز در رقابت های والیبال لیگ برتر ، انتخاب بازیکنانان متناسب با میزان بودجه ای که باشگاه برای تیمداری کنار گذاشت، شروع شد و تاکنون ما موفق به انعقاد قرارداد با ۹ بازیکن شدیم و سه بازیکن دیگر را برای اضافه شدن به تیم در نظر داریم که مراحل قانونی برای پیوستن این بازیکنان نیز در حال انجام است.
وی بازیکنانی را که تاکنو ن با باشگاه دوشه هراز قرارداد بستند شامل عادل غلامی ، حمزه زرینی، مبین مظلوم، محمد کاظم غفاری، شهروز همایونفرمنش، مرصاد آقاجانی، عرفان جلالی نژاد، عبدالرضا علیزاده و رافع طبری معرفی کرد و گفت که بیشتر این بازیکنان مازندرانی هستند و یا دارای سابقه بازی در تیم کاله آمل را دارند.
عطایی از سه بازیکنی که به احتمال در چند روز آینده باشگاه دوشه هراز با آنها برای فصل آینده رقابت های والیبال لیگ برتر قرارداد منعقد خواهد کرد، نام نبرد.
وی در مورد شایعه پیوستن سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران و چند بازیکن مشهور و عضو تیم ملی والیبال ایران به تیم نوبنیاد دوشه هراز افزود : جذب بازیکنان در دوشه هراز آمل براساس میزان بودجه ای است که باشگاه مصوب کرد و ما بازیکنان را با این بودجه بندی انتخاب کردیم.
سرمربی دوشه هراز آمل اظهار داشت : سعید معروف یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران و افتخار کشورمان محسوب می شود، ولی هیچ رایزنی و یا گفت و گویی با ایشان برای پیوستن به تیم دوشه انجام نشده است.
حمایت از حضور مربیان ایران در تیم ملی
سرمربی تیم ملی جوانان ایران در مورد شایعاتی پیرامون احتمال حضورش در نیمکت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران هم گفت : تاکنون از سوی فدراسیون والیبال در این زمینه صحبتی با من انجام نشده است.
عطایی که سابقه سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران را در کارنامه اش دارد و با این تیم نیز به قهرمان جهان دست یافت ، افزود : در شرایط فعلی مربیان ایرانی این توانمندی را دارند که بتوانند هدایت فنی تیم ملی ایران را بر عهده بگیرند و ما از این تفکر در فدراسیون والیبال ایران نیز حمایت خواهیم کرد.
تیم کاله که حدود یک دهه به نمایندگی از استان مازندران در رقابت های لیگ برتر والیبال ایران حضور داشت، در سال جاری برای دومین بار از حضور متوالی در این رقابت ها به دلیل نامعلومی خودداری کرد و سهمه مازندانی ها در لیگ برتر والیبال ایران به تیم هراز واگذار شده است.
در فصل جاری رقابت های لیگ برتر والیبال ایران علاوه بر تیم دوشه هراز آمل ، تیم هورسان رامسر نیز از لیگ یک به سوپر لیگ والیبال کشور صعود کرد و استان مازندران در این فصل با ۲ نماینده در این رقابت ها حاضر خواهد شد.
کاله آمل در سال ۹۳ نیز به دلیل نامعلومی از حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال ایران انصراف داده بود ولی در سال ۹۵ بار دیگر به این رقابت ها پیوست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار