کد خبر: ۸۵۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 02 June 2020
 
 
دیدار چهره به چهره مدیرکل با خانواده های شهدا و ایثارگران استان گیلان صبح امروز در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد انجام شد.
 
دیدار چهره به چهره مدیرکل با خانواده های شهدا و ایثارگران استان گیلان
 
 
به گزارش ایثار گیلان،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان سرعت بخشیدن به کار،رفع موانع و مشکلات،ارایه خدمات بهینه و مطلوب به ایثارگران،پی گیری مسایل مختلف جامعه ایثارگران،اتخاذ روش ها و راه کارهای مناسب برای کاهش مشکلات و رضایتمندی جامعه هدف را از اهداف عمده ملاقات عمومی ها برشمرد.

شایان ذکر است این ملاقات‌ها به منظور تسهیل در پاسخگویی و خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف،روزهای سه شنبه هر هفته در مرکز ارتباطات و مراجعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار می گردد.

در این ملاقات عمومی،مشکلات ایثارگران از قبیل مشکلات درمانی، مسکن، خدمات رفاهی و اجتماعی، تحصیلی، اشتغال و … مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع آن راه حل هایی از طرف مدیرکل بنیاد استان ارائه شد و مساعدت هایی در حد توان صورت گرفت.

گفتنی است معاون تعاون و مسئول مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در برنامه دیدار عمومی، پاسخگوی درخواست های خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران بودند.

"انتهای پیام"



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار