مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: امروز یکهزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۳ میلیون ریال میان آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 02 June 2020

به گزارش تابناک رضوی، دکتر سید مجتبی احمدی در آیین آماده‌سازی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی آسیب‌دیدگان کردنا و بیماران خاص که به یاد امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد در ورزشگاه پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، افزود: تعداد ۳۵ هزار نفر در مشهد دارای بیماری‌های خاصی مانند سرطان و بیماری کلیوی و دیابت و امثالهم‌ هستند که بسته‌های بهداشتی هلال احمر تقدیمشان می‌شود.

وی افزود: در ماه‌های اخیر شیوع بیماری کرونا، کارگاههای مردمی داوطلبان هلال احمر تعداد 238 هزار عدد ماسک تولید کردند که در اولویت نخست تعدادی از این موارد به کارکنان کادر درمانی و بهداشتی توزیع گردید. 

وی اضافه کرد : 4 هزارو 328 بسته حمایتی از کمکهای مردمی که به هلال احمر اهداشده نیز به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا اعطا شد.

دکتر احمدی ادامه داد: در این مرحله از محل کمکهای مردمی 1000 بسته غذایی شامل 9 قلم کالا به ارزش 3میلیون ریال اماده ارسال و توزیع است که از امروز و با یاد امام خمینی(ره ) توزیع می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی به اهداء 35 هزار پک بهداشتی اشاره کرد و گفت : تعداد 35 هزار پک بهداشتی نیز به بیماران خاص از قبیل سرطانی ها ، بیماران کلیوی و .. در حال توزیع هستیم‌

وی ادامه داد : بیمارانی ناشی از کرونا که از لحاظ معیشتی ضعیف هستند توسط مددکاری بیمارستانها به هلال احمر معرفی میشوند و از محل کمکهای مردمی کشوری مبلغی از 3 تا 5 میلیون تومان کمک می شود که تا کنون 31 بیمار معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار