به دنبال حواشی و انتقادات وارد شده توسط فعالان فرهنگی و مذهبی؛
به دنبال حواشی و انتقادات وارد شده توسط فعالان فرهنگی و مذهبی، رئیس حوزه هنری خوزستان از سمت خود کنار رفت.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 02 June 2020
رئیس حوزه هنری استان خوزستان تغییر کرد

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از فارس، به دنبال حواشی و انتقادات وارد شده توسط فعالان فرهنگی و مذهبی، رئیس حوزه هنری خوزستان از سمت خود کنار رفت.

با صدور حکمی از سوی رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سینا دلشادی به سمت سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد.

دلشادی، معاونت اجرایی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و ریاست حوزه هنری استان مازندران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

سید شهاب طباطبایی رییس سابق حوزه هنری در ایام شهادت امام علی (ع)،  در یک لایو اینستاگرامی با حمایت از یک خواننده لس آنجلسی آو را خوب و فوق العاده توصیف کرد و از رییس جمهور خواست تا او را به کشور بازگرداند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در واکنش به این اظهارات، گفت: چنین دیدگاهی از هیچ روحانی و طلبه‌ای پذیرفته نیست.

وی افزود: اینکه مدیری در نظام اسلامی ای که برای ایجاد تمدن عظیم اسلام در جهان طرح‌ریزی می‌کند، بیاید و درخصوص یک خواننده لس‌آنجلسی به این صورت اظهار نظر کند،  به هیچ عنوان شایسته نبوده و مردود است.

نبی زاده ادامه داد: از مسئولین این مجموعه انتظار داریم برخورد انقلابی با این موضوع داشته باشند، ضمن اینکه در کل مسئله مهم‌تر این است که ما باید از همه نهادها، مطالبه عملکرد انقلابی داشته باشیم که حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی نیز از این امر مستثنی نیستند.

بنا بر این گزارش، این اظهارات و عملکرد حوزه هنری خوزستان در سال‌های گذشته موجب شد، انتقادات شدیدی توسط فعالان فرهنگی و مذهبی به این سازمان وارد شود.

البته انتظار فعالان فرهنگی و مذهبی از حوزه هنری کشور انتخاب یک مدیر جوان انقلابی از خوزستان است و آوردن یک مدیر غیرخوزستانی با وجود این همه استعداد و توانایی در خوزستان قطعا پذیرفتنی نیست.


ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار