حسین بشری از شهروندان خواست در صورت اطلاع از برگزاری مراسم‌های مختلف در تالارها، باغ تالار‌ها و رستوران‌ها به پلیس اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: کارناوال‌های عروسی هم وجود دارد، اما کم است، با این وجود گشت‌های شبانه پلیس، امنیت اخلاقی و حوزه کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی در صورت ایجاد مزاحمت کارناوال‌ها با آن‌ها برخورد می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 02 June 2020
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از پلمب سه تالار در همدان به علت برگزاری مراسم عروسی و ختم خبر داد.

به گزارش ایسنا، بشری توضیح داد: در حال حاضر رستوران‌ها اجازه فعالیت و پذیرش تا سقف ۵۰ نفر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دارند، اما کماکان برگزاری مراسم عروسی و ختم در این مکان‌ها ممنوع است.

وی افزود: اگر بر خلاف مصوبات ستاد کرونا رستوران‌ها اقدام به پذیرش بیش از ۵۰ نفر و برگزاری مراسم عروسی و ختم کنند، پلیس به محض اطلاع برخورد قانونی لازم را انجام داده و نسبت به پلمب واحد اقدام می‌کند کما اینکه در این زمینه طی یک هفته اخیر سه تالار را به علت برگزاری مراسم عروسی و ختم پلمب کردیم.

بشری از شهروندان خواست در صورت اطلاع از برگزاری مراسم‌های مختلف در تالارها، باغ تالار‌ها و رستوران‌ها به پلیس اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: کارناوال‌های عروسی هم وجود دارد، اما کم است، با این وجود گشت‌های شبانه پلیس، امنیت اخلاقی و حوزه کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی در صورت ایجاد مزاحمت کارناوال‌ها با آن‌ها برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: معدود افرادی که در کاناوال‌های ایجاد شده در سطح شهر برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، با هماهنگی انجام شده با دادستانی، خودروهایشان توقیف می‌شود ضمن اینکه خودرو‌هایی که مواد منفجره به بیرون پرتاب می‌کنند تا یک ماه توقیف خواهند شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان به مردم توصیه کرد: با توجه به اینکه هنوز کروناویروس کاملاً مهار نشده از ایجاد و حضور در اجتماعات بالای دو یا سه نفر خودداری کنند ضمن اینکه اگر در تجمعاتی، چون پارک‌ها و داخل خودرو‌ها مصرف قلیان مشاهده شود، قلیان توقیف و با فرد برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه مصرف قلیان جدای از وجود کرونا، از عوامل بیماری‌زاست، مطرح کرد: در ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هفت مورد قلیان سرا با همکاری مأموران مرکز بهداشت پلمب و قلیان‌ها توقیف شد، اما خوشبختانه با تذکرات داده شده طی یک هفته، ۱۰ روز گذشته موردی نداشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار