معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،گفت: ۱۴ و ۱۵ خردادماه فرصت بسیار خوبی برای تبیین اندیشه‌های الهی و سیاسی امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 01 June 2020

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،گفت: ۱۴ و ۱۵ خردادماه فرصت بسیار خوبی برای تبیین اندیشه‌های الهی و سیاسی امام خمینی(ره) است.

خدابخش مرادی نافچی صبح دوشنبه در جلسه گرامی داشت ارتحال امام خمینی (ره) در محل استانداری زنجان، برتبیین فلسفه واقعه مهم ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: در راستای پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) باید شاخص‌های شخصیتی ایشان برای نسل جوان بیان شود.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه نسل جوان نیازمند بهره گیری از اندیشه‌های امام راحل است، ادامه داد: جوانان امروز با هجمه‌های فرهنگی دشمنان مواجه هستند و دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: به دلیل بیماری کرونا ویروس برنامه‌های ارتحال امام در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود و اعزام به مرقد امام راحل در استان امسال انجام نمی‌شود.

نافچی در ادامه با اشاره به قیام ۱۵ خرداد، تاکید کرد: فلسفه قیام ۱۵ خردادماه و عوامل مهم در شکل‌گیری این قیام باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز نیازمند آشنایی با اهداف و ارزش‌های قیام ۱۵ خردادماه است، تصریح کرد: ۱۴ و ۱۵ خردادماه فرصت بسیار خوبی برای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اهلی امام خمینی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: در این ایام باید شعائر دینی و انقلابی در جامعه حفظ شود تا بتوانیم سلامت مردم را حفاظت و صیانت کنیم.

مرادی نافچی افزود: استکبار جهانی برای از بین بردن انقلاب و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش‌های زیادی کرده است ولی موفق نشده و نمی‌شود.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار