رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم این استان در ۱۰ رشته ی حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همنوایی قرآن کریم و تفسیر عمومی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 01 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده افزود: رشته های اذان و همسرایی و همنوایی قرآن کریم ویژه برادران است و تفسیر عمومی مرحله استانی تفسیر سوره مریم و در مرحله کشوری نیز از سوره‌های طاها و مریم آزمون گرفته می‌شود. 
وی یادآورشد: نام نویسی متقاضیان این دوره از مسابقات ششم اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خرداد ماه جاری نیز ادامه دارد. 
رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: این دوره از مسابقات در پنج منطقه اراک، ساوه و زرندیه با محوریت ساوه، خمین، محلات و دلیجان با محوریت محلات، شازند و خنداب با محوریت شازند و تفرش، فراهان و آشتیان با محوریت تفرش برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام آسوده گفت: مسابقات مرحله شهرستانی ۱۹ و ۲۰ تیرماه و مرحله استانی این دوره از مسابقات هم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقات باید تا ۱۶ خرداد ماه جاری به سامانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی مراجعه و با دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند چرا که در غیر این صورت نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار