استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: عوامل انسانی و برخی دعواها و بی‌احتیاطی‌ها از سوی مالکان باغ‌ها بر این آتش‌سوزی‌ها دخیل بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 31 May 2020

 

به گزارش تابناک خوزستان، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد بحران استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تابستان پیش رو بین نیم تا یک درجه گرم‌تر از متوسط دراز مدت خواهد بود و این وضعیت مراقبت بیش‌ازپیش را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه عمده آتش‌سوزی‌های اخیر عمدی بوده است، افزود: عوامل انسانی و برخی دعواها و بی‌احتیاطی‌ها از سوی مالکان باغ‌ها بر این آتش‌سوزی‌ها دخیل بوده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بسیاری از آتش‌سوزی‌ها در ساعات نخست حادثه خاموش شد، تصریح کرد: در منطقه خائیز شهرستان بهبهان سه هلی کوپتر به محل اعزام شد و امکاناتی که در توان ما بود کمک کردیم.

شریعتی عنوان کرد: روز گذشته نیز به دلیل باد و طوفان منطقه جغرافیایی بهبهان را دچار حریق کرد که با تلاش‌های صورت گرفته تا صبح امروز بخش عمده آن مهار شده است.

وی تصریح کرد: در شورای مدیریت بحران مصوب شد که همه فرمانداران دو هفته یکبار جلسه شهرستانی مدیریت بحران برگزار شود و امکانات لازم را بسیج کنند.

استاندار خوزستان گفت: دادستانی بنا شده است برای برخورد با افرادی که موجب آتش‌سوزی جنگل‌ها می‌شوند، اطلاعیه‌ای صادر شود.

شریعتی افزود: با توجه به افزایش دما ساعات ادارات در استان از ۷ الی ۱۳ بعد از ظهر است و در صورت افزایش زیاد هوا تصمیمات دیگر اتخاذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار