کد خبر: ۸۵۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 31 May 2020

گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد

تابناک/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر حرکت در مسیر اهل بیت (ع) و ولایت فقیه، گفت: گفتار و رفتار پاسداران باید در مسیر ولایت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طیبی فر پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) رشت رمز ماندگاری انقلاب را همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان عنوان و اظهار کرد: ملت و دولت با همدلی توطئه‌های دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته را خنثی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سرانجام زندگی زیر سایه اهل بیت (ع) و اطاعت از ولی فقیه حضور در بهشت است، تأکید کرد: باید مراقب باشیم تا با اعمال و رفتار خود از این بهشت رانده نشویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به توطئه و دسیسه دشمنان برای انحراف از مسیر اسلام، انقلاب و ولایت فقیه، گفت: فردی که تفکرات و اندیشه‌هایش برخلاف اهل بیت، ولایت فقیه قطعاً عاقبت خوبی نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: باید روح و اندیشه خود را با اهل بیت (ع) و ولایت فقیه مطابقت داده و در رسیدن به بهشت در مسیر آنها حرکت کنیم.

حجت الاسلام طیبی فر با تأکید بر اینکه پاسداران باید هم گفتار و هم رفتار در مسیر ولایت باشند، تصریح کرد: قبیله شیطان برای منحرف کردن انسان از مسیر درست گاهی در لباس جن و گاهی در لباس انس ظاهر می‌شود لذا باید مراقبت باشیم.

وی همچنین بر لزوم مراقبت از تقوا تأکید و با بیان اینکه تقوا بهترین سلاح برای مبارزه با شیطان است، ادامه داد: امروز به برکت وجود حاکمیت اسلامی در مسیر ولایت قرار گرفته ایم که استمرار در این مسیر زمینه عاقبت بخیری را فراهم می‌آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه افرادی که در بدنه نظام مسئولیت دارند و فعالیت می‌کنند باید رفتار و گفتارشان بر اساس سیره اهل بیت (ع) بوده و در مسیر ولایت گام بردارند، گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه روحانیت وظیفه سنگینی دارند و باید در راستای رشد اخلاق، معنویت و معارف دینی و سیاسی تلاش ویژه ای انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار