مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد خبر داد:
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از برنامه‌ریزی به‌منظور خرید ۶٠ دستگاه واگن جدید برای خط یک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی قاسم طاهری در گفتگو با شهرآرا بیان کرد: خط‌یک قطار شهری برای جابه‌جایی١٧٠هزار مسافر در ساعت با استفاده از ١٢٠واگن طراحی شده که در حال حاضر ۶٠واگن در این خط مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند و قطعا با راه‌اندازی خط دوم و مسیر توسعه خط‌یک، تعداد واگن‌های موجود جواب‌گوی تعداد مسافران نخواهد بود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل مذاکره با شرکت واگن‌سازی پارس برای تامین واگن‌های لازم را آغاز کرده‌ایم و قرار است این مهم با مشارکت یک شرکت خارجی در داخل کشور انجام شود.

وی در ادامه به مشکل پیش آمده در فعالیت خط اول قطار شهری که صبح روز گذشته رخ داده بود، گفت: علت این تاخیر پارگی شبکه برق بالاسری بود که در کمتر از یک ساعت برطرف و حرکت قطارها از سر گرفته شد.

طاهری گفت: این نقص در حد فاصل ایستگاه دانشجو به سمت صدف و پیش از شروع به کار قطار شهری ایجاد شده بود که پارگی به‌طور کامل ترمیم شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد درباره آخرین خبرها از افزایش بهای استفاده از قطار شهری گفت: پیشنهاد ما به شورا افزایش ١٠٠ تومانی قیمت بلیت قطار شهری بوده که در حال بررسی در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر است و بعید می‌دانیم این افزایش در نیمه دوم سال جاری اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار