زمانی که سخن از شهرهای مهم توریستی ایران در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند به میان می‌آید ذهن همه به سمت تنها بندر اقیانوسی ایران می‌رود. این در حالی ست که می‌توان گفت از زیبایی‌ های ایران هر یک را که نام ببریم یک نمونه را می ‌یابیم که در چابهار خلاصه ‌شده ‌است و مقصد متفاوت و جذابی در گوشه ایران به وجود آورده و می ‌تواند سفری هیجان ‌انگیز و دل‌چسب را برای شما به ارمغان بیاورد.
کد خبر: ۸۵۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 30 May 2020

زمانی که سخن از شهرهای مهم توریستی ایران در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند به میان می‌آید ذهن همه به سمت تنها بندر اقیانوسی ایران می‌رود. این در حالی ست که می‌توان گفت از زیبایی‌ های ایران هر یک را که نام ببریم یک نمونه را می ‌یابیم که در چابهار خلاصه ‌شده ‌است و مقصد متفاوت و جذابی در گوشه ایران به وجود آورده و می ‌تواند سفری هیجان ‌انگیز و دل‌چسب را برای شما به ارمغان بیاورد.

جاذبه های دیدنی و تور چابهار

 چابهار در منتهی‌الیه جنوب شرقی ایران با مساحت حدود ۹۷۳۹ کیلومترمربع شهری با جاذبه‌های منحصر به ‌فرد طبیعی است که نظیر آن در کمتر جای جهان ‌دیده می‌شود که امروزه زیبایی ‌های فراوان برای گردشگران دارد.

چابهار در قسمت جنوب شرقی سیستان و بلوچستان واقع بوده و از سمت شمال با شهرستان‌های ایرانشهر و نیک شهر و از جنوب به دریای عمان و از شرق با پاکستان و از غرب با استان‌های کرمان و هرمزگان همسایه است. چابهار مجموعه‌ای از مزایای فوق‌العاده می‌باشد و به علت اینکه یکی از پررونق‌ ترین مناطق آزاد بازرگانی ایران، تنها بندر اقیانوسی کشور، دارای بهترین مناظر دنیا و یک بهشت از ناشناخته‌های شگفت ‌انگیز، موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر، مرکز اقتصادی پراهمیت می‌باشد در سال‌های اخیر به ‌واسطه سرمایه‌ گذاری ‌های متعدد و تبلیغات فراوان بیشتر از گذشته شناخته ‌شده است.

به‌گونه‌ای که کمتر گردشگری است که نام آن را نشنیده باشد. اکنون دیگر هر فردی قادر است با نیم‌ نگاهی به یکی از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها که گاه به همت افراد محلی و گاه نیز توسط گردشگران طراحی ‌شده‌اند، اطلاعات جامعی از این خطه زیبا و شگفت ‌انگیز را به دست آورد و سفری رؤیایی را به این سرزمین برای خود رقم بزند.

هتل‌های چابهار:

اگر قصد سفر به این شهر سراسر شگفتی را دارید هتل‌ها بارونقی وصف ‌ناپذیر پذیرای شما هستند و شما از این باب هیچ ‌گونه نگرانی نخواهید داشت. لیست بهترین و خوش نام ترین هتل های چابهار در سایت https://faragasht.com/hotels-in-chabahar موجود است. از انواع آن می‌توان لیپار، لاله، ونوس و ... را نام برد که در هر فصلی که قصد سفر کنید مهیای تبریک گفتن به قدوم شما هستند.

هتل لیپار:

هتل 5 ستاره لیپار که در ۳ طبقه طراحی‌شده است و در کنار ساحل دریای نیلگون عمان در بندر آزاد چابهار واقع می ‌باشد. می ‌تواند رفاه و آسایش شما را در سفری بی ‌نظیر فراهم نماید.

هتل لاله:

هتل ۴ ستاره لاله که جز هتل‌های زنجیره‌ای بین ‌المللی است در ۲ طبقه دارای فضاهای اقامتی مجهز به کلیه امکانات رفاهی و آرامش ‌بخش است.

 

هتل ونوس:

هتل ونوس نیز با قیمتی نسبتاً ارزان ‌تر آماده ارائه خدمات است تا در هتلی ساحلی و در جوار ساحل زیبای دریای عمان طعمی خوش را تجربه نمایند.

هتل های آذین و شاهان نیز از دو نمونه هتلهای دیگر این بندر زیبا است که مسافران به آنها علاقه خاصی دارند.

 جاذبه‌های دیدنی چابهار:

نماد هایی از سیاره مریخ در کره زمین اگر به سمت کوه‌ های مریخی در چابهار حرکت کنید به زیبایی خود نمایی می ‌کنند، اگرچه در این کوه ‌ها هیچ آب و گیاهی یافت نمی‌ شود اما طرز شگرف طراحی آن ‌ها به دست قدرتمند طبیعت خود به ‌تنهایی می ‌تواند چشمان آدمی را سیر از دیدن جاذبه نماید. اماکن دیدنی چابهار در وبلاگ جاذبه های چابهار همچون درک قابل مشاهده و بررسی هستند. از آن‌که بگذرید بندر گواتر این گوهر بهشتی و درک چابهار یکی از اصلی ‌ترین و جذاب ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری در مجاورت جنگل‌ حرا در چابهار محسوب می‌شود.

جاذبه های دیدنی و تور چابهار

 کوه‌ های گل ‌افشان که در فواصل زمانی مختلف می ‌توانید مقداری گل را مشاهده کنید که با صدایی خاص شبیه به ترکیدن حباب از این چاله خارج می‌شوند نیز جذابیت ‌های خاص خود را دارد، گورستان جن، تالاب صورتی لیپار، درخت مکرزن، غارهای بان مستی و... از دیگر نمونه ‌هایی هستند که برای هر گردشگری مطلوب به نظر می ‌رسند.

فصل سفر به چابهار زیبا:

پاییز که آغاز می‌شود بسیاری که تمایل دارند از سرما به سمت جوی مساعد تر و هوای معتدل بهاری سفر کنند، راهی مناطق جنوبی کشور شده تا از جاذبه‌های بکر گردشگری متفاوتی که در این مناطق وجود دارد و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود می‌کشاند نهایت بهره و لذت را در تور ببرند.

 بندر چابهار با ارتفاع ۷ متر از سطح دریا و ۱۳۰ کیلومتر مرز خاکی و حدود ۱۱۵ کیلومتر مرز آبى در دریاى عمان سال‌ ها است که با اقتدار و با روی باز پذیرای گردشگران در فصل‌های پاییز و زمستان بوده و سهم عمده‌ای از سفر و مسافرت را به خود اختصاص داده است؛ اما کم‌کم با رفتن به سمت فصل تابستان به دلیل افزایش رطوبت موجود در هوا از میزان مسافران این منطقه کاسته می‌شود. اگر قصد دارید در ایام نوروز به این شهر سفر کنید شلوغی بیش ‌از حد و مشکلاتی همچون عدم وجود فضای کافی برای پارک خودرو و افزایش قیمت مراکز اقامتی از مسائلی می ‌باشد که ممکن است با آن روبرو شوید و ضرورت رزرو بلیت و مکان اقامت را از زمان پیش‌تر الزامی می‌کند.

بندر چابهار برای بسیاری از گردشگران به علت هوای معتدل و بهاری آن در روزهای پاییز و زمستان جذاب بوده و آن ‌ها را به فکر سفر به این منطقه با تور چابهار با faragasht

 می ‌اندازد. تور چابهار از تهران با هواپیما فارا گشت و یا از هر شهر دیگری قابل اجرا است با تمام امکانات رزرو هتل و خدمات گشت از جاهای دیدنی چابهار با تور لیدر محلی. مثلاً دیدن غروب خورشید در کنار ساحل و درک آرامش غیرقابل وصف آن، نظاره کوه ‌های مریخی با مناظر حیرت ‌انگیزشان، طی مسیری در موازات ساحل منطقه کچو تا نزدیکی خلیج گواتر و ... همگی شگفتی ‌هایی هستند که شما آن ‌ها را فقط در چابهار هزار رنگ خواهید یافت.

 باکمی گردش در این شهر بی ‌نظیر می ‌توانید از انواع میوه ‌های موز، انبه، چی چک، لیمو، گواوا، نارگیل و خربزه درختی لذت ببرید و سوغاتی ‌هایی از جنس ماهی و صنایع ‌دستی را با خود به شهرتان به ارمغان ببرید.

منبع مقاله: www.faragasht.com

آدرس ایمیل: info@faragasht.com

آدرس: تهران، میدان ولی عصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33

تلفن تماس: 02188909296

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار