شهردار فردیس با اشاره به رای اعضای شورای این شهر به برکناری خود گفت: سلیقه شخصی عامل اعضای شورای شهر فردیس عامل رای آنان به برکناری من بود.
کد خبر: ۸۵۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 27 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ شهردار فردیس با بیان اینکه چهار ماه گذشته علارقم مشکلات بسیاری که به وجود آمد اما اقدامات درخوری در مدیریت شهری فردیس انجام شد گفت: برگزاری انتخابات، راه اندازی سیستم پایش تصویری شهر، مبارزه با شیوع کرونا ویروس و راه اندازی مجهزترین نقاهتگاه استان در شهرستان فردیس در مدت زمان فعالیت بنده انجام شده ست.

 خسروزاده با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر در جریان شرایط زندگی و محل سکونت بنده بودند، اضافه کرد: شورای شهر با اقدامی سلیقه ای تصمیم به برکناری بنده کردند اما هیأت تطبیق فرمانداری این تصمیم را با دخالت استانداری ملغی کرد.

 وی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی اعضای شورای شهر برای این اقدام چه بوده است؟ گفت: باید از تک تک اعضای شورای شهر پرسید چرا این مسئله را بهانه کردند در حالی که اصل قضیه این نبود!

 وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر بنا بر این دلیل که شهردار باید از جبهه آن‌ها انتخاب شود، افزود: مسائل این چنینی منجر شد تا شورای شهر دست به این کار بزنند، که البته نهایت این اقدامات دودی در چشم مردم است.

 شهردار فردیس با بیان اینکه خیلی از شهرداران مسئله عدم سکونت در محل خدمت را اما فعالیت چشم گیر و مثبتی از خود به جای گذاشته اند، ادامه داد: بنده در مدت زمان چهار ماه سعی کردم شرایط زندگی در محل خدمت را فراهم کنم که این امر محقق شد.

 وی تصریح کرد: مردم می‌توانند فعالیت چهار ماهه بنده را رصد کنند و آن‌ها قضاوت کنند که آیا در این فرصت زمان کم و با وجود بیماری همچون کرونا ویروس شرایط خدمات رسانی مثبت بوده است یا نه!

 شهردار فردیس با ااشاره به عدم هماهنگی شورای شهر و شهرداری، اعلام کرد: در حال حاضر تمام تلاش ما بر این است که در شهرداری فردیس تعامل را برقرار کنیم و برای مردم رضایتمندی به ارمغان بیاوریم. 

 وی در پایان گفت: از تمامی کسانی که در این زمینه می‌توانند نقش ایفا کنند تقاضا دارم برای کمک به مردم فردیس به مذاکره، راهنمایی و یا نصیحت با اعضای شورای شهر بپردازند اما اگر با این تفاسیر شورا به نتیجه نرسید و تصمیم به انتخاب شهردار جدید در سال آخر فعالیت خود داشت بنده با احترام این سمت را تحویل خواهم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار