استاندار تاکید کرد:
استاندار خوزستان گفت: در برنامه ریزی و اجرای پروژه ها، در کنار روان شدن ترافیک باید کاهش تلفات جانی نیز مد نظر قرار گیرد زیرا جان انسان ها بالاتر از هر موضوعی حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 26 May 2020

غلامرضا شریعتی در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: کمربندی جاده بندر امام به خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم به زودی مورد بهره برداری قرار گرفته و وارد مدار ترافیک شود و سوانح جاده ای در این منطقه کاهش یابد.

وی افزود: تفاهمنامه ای که میان استانداری و شهرداری اهواز برای تامین اعتبار در بخش ترافیک به امضا رسید نیز امکان اصلاح داشته و اگر شورای شهر و شهرداری اهواز قصد بررسی و اصلاح آن را داشته باشد از نظر ما مشکلی نیست.

شریعتی اظهار کرد: ان‌شاءالله موارد مربوطه در بحث ترافیک به نحوی مدیریت شود که نتیجه آن به سود مردم باشد و تلفات ناشی از سوانح رانندگی را کاهش دهد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اینکه ما پروژه هایی اجرا نماییم که صرفاً بر مبنای روان شدن ترافیک باشد اما منجر به بالا رفتن تلفات انسانی شود زیبنده نیست و باید در برنامه ریزی و اجرای پروژه ها در کنار روان شدن ترافیک، کاهش تلفات جانی نیز مد نظر قرار گیرد زیرا جان انسان ها بالاتر از هر موضوعی حائز اهمیت است.

در این نشست گزارش هایی در خصوص آمار تصادفات و تلفات جاده ای ارائه و بر لزوم هوشمندسازی جاده ها برای کاهش تصادفات تاکید شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار