کد خبر: ۸۵۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 24 May 2020

 

تابناک/فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: امروز می‌توانیم با بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی‌های جوانان این کشور فتح خرمشهرهای دیگری را به‌وجود آوریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان فتح خرمشهرهای دیگری را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در دیدار با خانواده شهیدان ابراهیم راعی و حسن ظاهر گیور ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: یکی از افتخارآمیزترین عملیات دوران دفاع مقدس عملیات بیت‌المقدس بود که با ایثارگری و جانفشانی رزمندگان در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان آرامش، اقتدار و عزت فعلی کشور را مدیون ایثارگری‌های خالصانه فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: فتح خرمشهر و شکست دشمن بعثی نتیجه تلاش‌های رزمندگان و فرزندان انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی ما امروزه تبعیت محض از منویات رهبر معظم انقلاب و توسعه و پیشرفت و سربلندی کشور است خاطرنشان کرد: شهدای دوران دفاع مقدس در وصایای خود همواره بر ولایت‌پذیری و حرف‌شنوی از مقام ولایت تاکید داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به گسترش تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد و افزود: همه ما آرامش فعلی خود را مدیون خون با برکت شهدا هستیم لذا سپاسگزاری و دیدار با خانواده شهدا وظیفه ما محسوب می‌شود چرا که آنها از عزیزان و فرزندان خود برای انقلاب و کشور گذشتند.

وی بر بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و عنوان داشت: یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب توفیق بیشتر برای خدمت به مردم پیروی و الگو قرار دادن شهدا در زندگی و کار است و باید به این موضوع بیشتر توجه کنیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه امروز نیز می‌توانیم با بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی‌های جوانان این کشور الی بیت‌المقدس‌های دیگری را به‌وجود آوریم تصریح کرد: رزمندگان ما در زمان جنگ با شکست دشمن و بازپس گیری خرمشهر روحیه گرفتند و با قدرت بیشتری به جنگ با دشمن رفتند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان رمز ماندگاری و صدور انقلاب اسلامی را زنده بودن فرهنگ جهاد و شهادت دانست و ابراز داشت: سرافرازی و عزت کشور نشأت گرفته از خون شهدا است و مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان دفاع مقدس هرگز از تاریخ پاک نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، شهید «حسن ظاهر گیور» در سال 65 و در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی 70 درصد نائل آمد و سرانجام در سال 97 و پس از سپری کردن سال‌ها رنج و بیماری باقیمانده از دوران دفاع مقدس به خیل دوستان شهید خود پیوست.

شهید «ابراهیم راعی» نیز از دیگر رزمندگان انقلاب اسلامی است که در عملیات آزادسازی خرمشهر، عملیات بیت‌المقدس در سال 61 به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار