کد خبر: ۸۵۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 22 May 2020

 

تابناک/ احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای اصلاح طلبان استان گیلان در پیامی بمناسبت فرارسیدن دوم خرداد، این روز را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

در تقویم هر کشور به فراخور اتفاقات و رویدادها، برخی از ایام با تعاریف خاصی عجین شده اند و یادآوری آن باعث تجدید خاطراتی منحصر به فرد می گردد.

دوم خرداد به طور حتم یکی از این روزهاست که بواسطه ایجاد وحدت و مشارکت کم سابقه مردمی در تعیین چشم انداز کشور به دست مردم در پای صندوق رای به نماد جمهوریت نظام بدل و تثبیت گردیده است.

دوم خرداد تنها یک روز نیست و این روز را باید سرانجام و فرجام بیش از دو دهه پیگیری مطالبات جامعه مدنی ایران دانست و آشتی ملی ناشی از این یک پارچگی را بالاترین دستاورد این رویداد بزرگ دانست.

آری در روزگاری که کشور ایران به دلایل مختلف در فضای سیاسی بین الملل در انزوا قرار داشت و نظام سلطه با رویکردی فرصت طلبانه در حال ایراد اتهامات واهی و دروغین علیه نظام و ملت ایران بود، رخدادِ حماسه دوم خرداد به نوعی بهترین واکنش در برابر این حربه دشمن از سوی فعالین سیاسی و آحاد مردم محسوب میشد چرا که مشارکت بیش از ۸۰ درصدی مردم ایران پای صندوق های رای حجت را بر همگان تمام کرد و فصلی نوین در سپهر سیاسی کشور ترسیم کرد.

امروز نیز آسیب شناسی از مسائل روز و بررسی علل و مولفه های مقبولیت اندیشه دوم خرداد در نزد مردم که منجر به آن حماسه کم نظیر مشارکت مردمی گردید و در قالب طرح گفتگوی تمدن ها در صحنه بین المللی درخشید و تصویری جدید از جمهوری اسلامی ترسیم ساخت و مقایسه آن با شرایط فعلی و فقدان میل و رغبت مردم به مشارکت در فضای سیاسی قطعا می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

این جانب با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقا محبوبیت و مشروعیت نظام با دعوت حضور مردم در صحنه با گرامیداشت دوم خرداد تنها راهکار برون رفت از مشکلات موجود را حضور پرشور مردم در صحنه و همدلی بیش از همیشه مسئولین و کارگزاران نظام با مردم میدانم.

احمد رمضانپور نرگسی

رئیس شورای اصلاح طلبان گیلان

۲خرداد۹۹

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار