وزیر آموزش و پرورش اصلاح و ترمیم رتبه بندی فرهنگیان و محاسبه و پرداخت مابه التفاوت از اول فروردین ماه خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 20 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: در اسفند سال گذشته براساس تصویب هیات دولت بنا شد که کارکنان دولت از ضریب فوق العاده شغل فصل دهم برخوردار شوند و از آنجا که محل استفاده آن ضریب رتبه بندی بود اختلالاتی در رتبه بندی فرهنگیان ایجاد شد.
وی افزود: امروز در هیات وزیران تصویب شد که احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان اصلاح و زمان اجرای آن از اول فروردین سال 99 محاسبه شود.
حاجی میرزایی با بیان اینکه 2 آزمون سرنوشت ساز در پایه نهم و دوازدهم داریم،گفت: به جهت اینکه آزمون‌های سرنوشت ساز هستند تاکید کردیم این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود چون در روش‌های غیرحضوری ممکن است حقوق دانش‌آموزان تضییع شود و بعدا نگرانی‌های بیشتری را برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها ایجادکند.
وزیر آموزش و پرورش  تصریح کرد: در مورد دوره ابتدایی به ویژه پایه اول باید معلمان اطمینان پیدا کنند که دانش‌آموزان اهداف دوره تحصیلی را فراگرفتند، محتوای آموزشی را به طور کامل آموخته‌اند و توانایی‌های لازم در آنان ایجاد شده است و البته این آزمون را می‌توان به روش غیرحضوری نیز به انجام رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار