معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: ساماندهی آرامستان آیچی در دستور کار شهرداری است.
کد خبر: ۸۵۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 20 May 2020

ساماندهی آرامستان آیچی سقز در دستور کار شهرداری است 

ئه‌هون اردلان در این گفت‌وگو اظهار داشت: شهرداری سقز بنا به ضرورت اجتماعی، افزایش جمعیت شهری و افزایش مرگ و میر در طی سالیان اخیر، ضمن توسعه آرامستان شهدا و ساماندهی گلزار شهدا، اقدام به افزایش مساحت زمین آرامستان آیچی کرده است.

وی ادامه داد: نبود زمین مناسب برای آرامستان جدید در سقز، شهرداری بر آن داشت تا اقدام به تهیه زمین در مجاورت آرامستان فعلی (آیچی) به متراژ 16 هکتار نماید.

اردلان افزود: آرامستان آیچی دارای مسجد، غسالخانه، سیستم تصفیه فاضلاب، سالن انتظار، ساختمان اداری و مغازه های حجاری بوده و شهرداری با استقرار اتوبوس در روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت ایاب و ذهاب مراجعه کنندگان اقدام کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز ادامه داد: شهرداری همواره تلاش کرده است تا شهروندان در زمینه‌های مختلف که به آنان ارائه خدمت می‌شود راضی باشند و این تلاش ادامه خواهد داشت.

اردلان همچنین گفت: بهسازی و آسفالت ورودی آرامستان جهت تسهیل در دسترسی شهروندان و مراجعین، تسطیح و بهسازی پارکینگ مقابل درب آرامستان انجام و یا در حال انجام است.

وی افزود: نصب درب ورودی جهت کنترل ورود و خروج‌، نصب و رنگ‌آمیزی صندلی جهت نشستن، ساخت و رنگ آمیزی آبخوری، رنگ آمیزی و زیباسازی جداول، ساماندهی و کاشت فضای میدان آرامستان و...از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است که در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار