فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: بانوی کارآفرین گنبدی با خلق ایده ای خلاقانه توانسته ضمن ایجاد اشتغالزایی برای خود و برخی از بانوان کمدهای تاشو «اشکاف» را تولید و صادر کند.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 19 May 2020

صادرات «اشکاف» توسط یک بانوی کارآفرین گنبدی 

عبدالقدیر کریمی در بازدید از کارگاه تولید کمدهای تاشو «اشکاف» در این شهرستان اظهار کرد: این کمدها نسبت به مدل مشابه ایرانی و یا حتی چینی بسیار با کیفیت و از استحکام خوبی برخوردار بوده و در چند ماه اخیر مورد توجه خریداران قرار گرفته است.
وی با اشاره به کوچک شدن خانواده‌ها و فضای زندگی آنها در آپارتمان‌ها تصریح کرد: این کمدها به دلیل قرار گرفتن در فضای کم و همچنین قابل حمل بودن برای زندگی ماشینی امروزه بسیار کاربردی است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: علاوه بر استفاده خانواده‌ها می‌توان از این «اشکاف‌ها» در شرکت‌ها، ادارات، کارخانه‌ها، نانوایی‌ها و حتی مدارس استفاده کرد.

* کارآفرین بانوی گنبدی علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود توانسته ۱۰ بانوی دیگر را به کار بگمارد

وی خاطرنشان کرد: «ندا عمی‌زاده» کارآفرین بانوی گنبدی علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود توانسته با تولید و صادر کردن این محصول به تمام نقاط کشور حدود ۱۰ بانوی دیگر را به کار بگمارد.

کریمی گفت: با توجه به افزایش تقاضای این کالا از سراسر ایران و کشورهای همسایه قرار است با افزایش شیفت کاری و تعداد افراد بیشتر بتواند تولیدات خود را افزایش دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری فرمانداری گنبدکاووس آمادگی دارد تا شرایط لازم را برای تولیدکنندگان فراهم آورده تا این شعار در شهرستان محقق شود.

* در 3 سال گذشته بیشترین سرمایه‌گذاری در گلستان توسط بخش خصوصی در گنبدکاووس انجام شد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در سه سال گذشته بیشترین سرمایه‌گذاری در استان توسط بخش خصوصی در گنبدکاووس انجام شده است، گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا در این چند سال در شهرستان گنبدکاووس سرمایه‌گذاری خوبی توسط بخش خصوصی انجام شده به طوری که در سال ۱۳۹۷ از مجموع ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری این بخش در استان یک‌هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان یعنی حدود ۶۰ درصد سرمایه‌گذاری در گنبدکاووس انجام شده است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا با همکاری مدیرکل امور اقتصادی استانداری و مدیران بانک‌های عامل بتوانیم بیش از سال‌های گذشته از بخش خصوصی حمایت کنیم.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار