بگو مگوی هاشمی، رئیس شورای شهر تهران و سالاری از اعضای این شورا، به قهر تعدادی از اعضا و ترک صحن از سوی معترضان انجامید.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 17 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: در روند بررسی نامه شرکت آبفا برای تأمین منابع مالی پیشنهادات برخی از اعضای شورای شهر تهران از سوی محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران مطرح نشد که همین امر موجب شد تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از جمله محمد علیخانی، محمد سالاری، حسن خلیل آبادی صحن شورای شهر را ترک کنند.

در روند بررسی دستور تأمین منابع مالی برای شرکت آب و فاضلاب استان تهران، اعضای شورای شهر تهران ابتدا به خروج این دستور رأی مخالف دادند و سپس کلیات آن با ۱۲ رأی موافق به تصویب رسید.

پس از تصویب کلیات نوبت به مطرح شدن پیشنهادات رسید که محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به دلیل تناقض پیشنهادات رسیده با کلیات مصوبه از مطرح کردن آن‌ها خودداری کرد.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران که به دلیل مطرح نشدن پیشنهاد خود عصبانی شده بود، گفت: آقای هاشمی شما نماینده و منتخب ما هستید که رئیس شورا شدید و این اجازه را ندارید که پیشنهادات ما را مطرح نکنید.

هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: من به عنوان رئیس شورای شهر تصمیم می‌گیرم که پیشنهاد مطرح نشود و از شما آقای سالاری می‌خواهم که جو را متشنج نکنید.

در این لحظه برخی از اعضای شورای شهر تهران خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفتند: اگر قرار است پیشنهادات ما مطرح نشود، ماندن ما در جلسه برای چیست و ما صحن را ترک می‌کنیم.

در این لحظه هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: می‌توانید بروید.

همین جمله کافی بود تا محمد علیخانی، محمد سالاری و حسن خلیل آبادی به نشانه اعتراض صحن شورای شهر تهران را ترک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار