وقتی به روز و جشن تولد یکی از عزیزانمان نزدیک می شویم به دغدغه های فکریمان یکی دیگر نیز اضافه می شود! حتماً حدس می زنید و نگفته پیداست. خرید کادو و هدیه مناسب برای کسی که خیلی عزیز است را نمی توان سر سری گرفت و زیرسیبلی رد کرد و برای آن باید فکر کرد و برنامه ریزی داشت تا بهترین ها را برای بهترین خود تهیه کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 16 May 2020

وقتی به روز و جشن تولد یکی از عزیزانمان نزدیک می شویم به دغدغه های فکریمان یکی دیگر نیز اضافه می شود! حتماً حدس می زنید و نگفته پیداست. خرید کادو و هدیه مناسب برای کسی که خیلی عزیز است را نمی توان سر سری گرفت و زیرسیبلی رد کرد و برای آن باید فکر کرد و برنامه ریزی داشت تا بهترین ها را برای بهترین خود تهیه کنیم.

یکی از کالاهایی که برای کادو همیشه خوب است ساعت مچی است. یک ساعت دخترانه جدید و زیبا و یا یک ساعت مردانه شیک و با کلاس بالا می تواند یک گزینه درست حسابی و چشمگیر برای هر نوع هدیه با هر نوع مناسبت باشد. تنها بایستی چند نکته را در خصوص خرید ساعت بعنوان هدیه و کادو در نظر گرفت تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشیم.

ساعت مچی

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشیم بودجه ای است که برای اینکار در نظر می گیریم. هرچند شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که خوب هر چه ساعت گرانتری تهیه کنیم بهتر است و طرف مقابل را بیشتر خوشحال خواهد کرد. البته بیشتر مواقع این نکته کاملاً درست است! مخصوصاً زمانی که یک ساعت مچی دخترانه و زنانه تهیه می کنید!! ولی همیشه در هنگام تهیه هدیه مخصوصاً برای افرادی که تازه با آنها آشنا شده اید بایستی به اندازه هزینه کنید، چرا که هزینه کردن آنچنانی هم ممکن است توقع ایجاد کند و هم سوء تفاهم! و میزان هزینه ای که در نظر می گیرید بایستی متناسب باشد با مناسبت، نسبت ما با طرف مقابل و شرایطی که در آن قرار داریم. مثلاً خرید یک ساعت فانتزی ارزان قیمت برای همسرتان در جشن نامزدی اصلاً ایده خوبی نیست و یا تهیه یک ساعت مچی مردانه لوکس برای همکاری که تازه به مجموعه شما پیوسته است نیز ممکن است ناخواسته باعث سوء تفاهم شود.

دومین نکته و شاید مهمترین نکته ای که بایستی حتماً در محاسباتتان لحاظ کنید انتخاب درست رنگ و مدل ساعت است. برای بهترین انتخاب، شما باید تا حدودی با سلیقه طرف مقابل آشنایی داشته باشید و انتخاب مدل و رنگ ساعت متناسب با تیپ و استایل طرف مقابلمان باشد.

ساعت مچی

نکته بعدی جعبه و بسته بندی و کادوپیچی ساعت است و هیچ چیز مهمتر از این برای یک کادو خوب و هیجان انگیز نیست! اگر شما یک ساعت دخترانه اسپرت و یا یک ساعت مردانه معمولی را در داخل یک جعبه شیک و لوکس قرار دهید بسیار بیشتر از یک ساعت مچی لوکس و گران قیمت که در یک بسته بندی معمولی قرار داده شده است به چشم خواهد آمد! پس برای جعبه و کادوپیچی اهمیت ویژه ای در نظر بگیرید و حتماً موقع خرید به جعبه و بسته بندی کار توجه داشته باشید.

و اما نکته آخر و پایانی که می تواند کادو شما را خاص و متمایز نماید، ست کردن ساعت با یک دستبند متناسب است. هیچ چیز مثل یک ست ساعت و دستبند زیبا و شیک نمی تواند طرف مقابلتان را سورپرایز نماید!

برای ست کردن ساعت و دستبند می توانید یک ساعت بند چرمی را با دستبند چرمی هم رنگ و یا یک دستبند سنگی مناسب ست کنید. ساعت بند فلزی را می توانید با دستبند چرمی-فلزی و یا دستبند تمام فلزی مشابه ست کنید و این کاملاً بستگی به سلیقه شما و طرف مقابلتان خواهد داشت و هیچ گونه محدودیتی در اعمال سلیقه و خلاقیت در کار نخواهید داشت.

نکات و مواردی که برای تهیه یک ساعت خوب بعنوان هدیه بایستی در نظر بگیرید در همینجا به پایان رسید و امیدوار هستیم که با رعایت این موارد یک کادو سورپرایزی و مناسب را برای عزیزتان تهیه نمایید. در ضمن همیشه این نکته را هم در نظر داشته باشید که ارزش هدیه به قیمت و زیبایی آن نیست و نفس اینکه کسی هست که وجود ما و زاد روز ما برایش ارزشمند است و در ایام ویژه سال به یادمان است ارزش واقعی را ایجاد می کند و چه خوب است که مهر و عشقی را که در پس هر هدیه ای نهفته است را با ارزش مادی آن قیاس نکنیم.

در پایان قابل ذکر است که اگر شما نیز تمایل دارید تا در این خصوص نکته ای را اضافه کنید و به ما گوشزد نمایید آن را در زیر همین مقاله و در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار