بیشتر رانندگی‌های پُرخطر در اصفهان در بزرگراه‌های این کلانشهر و بین ساعت یک تا چهار بامداد رُخ می‌دهد که حوادث و تلفاتی را در ماه اردیبهشت سال جاری به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ 14 May 2020

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بیشتر مشکل ما در زمینه رانندگی‌های پُرخطر در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان و در ساعت‌های اولیه بامداد است و برخی رانندگان خودروها اقدام به رانندگی پُرخطر با سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و حرکت‌های نمایشی می‌کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با تاکید بر اینکه پلیس راهور برای کاهش این تخلفات، برنامه‌ریزی کرد و برخوردها تشدید می‌شود، افزود: گشت‌های پلیس راهور در بزرگراه‌های اصفهان تقویت می‌شود و فیلم خودروهای مُتخلفی که تصویر آنها توسط دوربین‌های نظارت ثبت شده است با دستور قضایی بصورت عمومی منتشر خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همچنین خودروهایی که تخلف آنها در بزرگراه‌ها رصد و ثبت شود، در کمتر از ۲۴ ساعت  به دستور قضایی توقیف و در باره آنها اعمال قانون می‌شود.

رییس پلیس راهور اصفهان در باره حادثه تصادف پراید در بزرگراه صُفه اصفهان توضیح داد: این حادثه ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه بیست و سوم اردیبهشت رُخ داد که در آن یک دستگاه خودروی سواری پراید به پایه پل دفاع مقدس در بزرگراه صُفه برخورد کرد و دو سرنشین آن فوت کردند.

محمدی با بیان‌ اینکه یکی از سرنشینان که زنی ۳۲ ساله بود در صحنه تصادف درگذشت، افزود: سرنشین دیگر که یک مرد بود در بیمارستان جان باخت.

وی با اشاره به اینکه این خودرو در حال حرکت از مسیر غرب به شرق از بزرگراه اقارب پرست به سمت صُفه و پل دفاع مقدس بود، تصریح کرد: دلیل وقوع این تصادف، تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار