مراسم معارفه مهندس داریوش یگانه بعنوان سرپرست شهرداری هشتگرد با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری در سالن شهید باکری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 14 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت شبهای قدر و تسلیت شهادت امام علی(ع) از زحمات دوساله امیر بهمنی شهردار سابق تقدیر و تشکر نمود.

وی گفت: جلسات فوق‌العاده و پی در پی در صحن شورای اسلامی با حضور تمامی اعضا برگزار و نهایتاً پس از بررسی طرح‌ها و برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی ، مهندس داریوش یگانه به عنوان شهردار هشتگرد انتخاب گردید .رئیس شورا با اشاره به شناخت اعضای شورا از شهردار منتخب ، خدمات ویژه نامبرده در زمان تصدی شهرداری در دوره چهارم شورای اسلامی در هشتگرد و تجربیات بالا را دلیل این انتخاب دانست و خیرخواهی و تلاش برای حفظ بیت المال را از ویژگیهای ایشان خواند.

جوادی با اشاره به رای قاطع اعضای شورا در انتخاب شهردار ، از همدلی اعضای پارلمان شهری برای خدمت به مردم و عمران و آبادانی سخن گفت که در هشتگرد بی نظیر بوده است و از شهردار منتخب و کارکنان شهرداری خواستار تسری این همدلی و تلاش برای تکریم ارباب رجوع و تسریع در امورات مراجعان ، ارتقاء خدمات و عمران و آبادانی شهر شد.

مهندس یگانه شهردار منتخب با تقدیر و تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر ، شهرداری را خانه مردم دانست و گفت: با توجه به اینکه چرخه شهرداری با عوارض دریافتی از شهروندان گردش می کنند لذا باید محلی باشد که مردم با مراجعه به آن احساس آرامش و امنیت داشته باشند و اگر هم عصبانی می آیند با آرامش بروند. یگانه کسب رتبه برتر کشوری در دوره نخست و نیز اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی را از افتخارات شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد در دو دوره تصدی خود عنوان کرد و همدلی، تعامل و همکاری اعضای محترم شورا و تلاش پرسنل را زمینه ساز این افتخارات دانست.

وی با اشاره به احداث و بهره برداری از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی در سال ۹۵ آنرا یکی از مجتمع های بی نظیر در استان البرز و حتی کشور خواند که اکنون ساخت مجموعه ای مشابه آن صدها میلیارد هزینه در بر خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر همدلی و همکاری در پیشبرد اهداف ، علیرغم وجود بحرانهای مختلف در کشور ، تکمیل پروژه های نیمه تمام و شروع پروژه های بزرگ جدید را از جمله برنامه های مدنظر در فرصت باقیمانده دانست.

امیدواریم انتخاب مهندس داریوش یگانه که از سال ۸۴ در بسیاری از شهرهای شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان سابقه خدمت بعنوان شهردار را دارد نوید بخش اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و خدماتی در شهر هشتگرد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار