معاون عمرانی استاندار:
 معاون عمرانی استاندار افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز را از مهم‌ترین معضلات استان قزوین مطرح کرد و گفت: افزایش ساخت وسازهای غیرقانونی نشان داد که هیچ شناختی از نیازهای مردمی صورت نگرفته است. وی در ادامه به نواقص موجود در طرح‌های جامع شهری اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشاورانی که برای تهیه این طرح‌ها به کارگرفته شده است، حقوق مکتسبه را رعایت نکرده و حتی بازدیدهای فنی هم در تهیه طرح‌ها نداشته اند.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 14 May 2020

 افزایش ساخت وسازهای غیرقانونی نشان عدم شناخت نیازهای مردم است

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، علی فرخ زاد در نشست مشترک با معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری عنوان کرد: در خصوص اجرای سیاست کلان کشور و اقدام ملی مسکن دراستان قزوین با محدودیت تامین زمین مواجه هستیم که باید شورای عالی شهرسازی درراستای حل این مشکل مساعدت 

 

معاون عمرانی استاندارافزایش ساخت و سازهای غیرمجاز را از مهم‌ترین معضلات استان قزوین مطرح کرد و گفت: افزایش ساخت وسازهای غیرقانونی نشان داد که هیچ شناختی از نیازهای مردمی صورت نگرفته و از طرفی هم نهادهای حاکمیتی نتوانسته اند جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی را بگیرند.

این مسؤول اظهار داشت: جمعیت شهر قزوین طی سال‌های اخیر افزایش پیدا نکرده است، بلکه جمعیت به شهرهای اقماری رفته و در همین رابطه باید توجه به اراضی بالای اتوبان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اراضی 19 شهر استان قزوین فاقد سند بوده و همین موضوع دست متخلفان را برای ساخت و سازهای غیرمجاز باز می‌گذارد که باید چاره ای برای این موضوع اندیشید.

فرخ زاد اضافه کرد: در تصمیم گیری برای باغستان باید خود مالکان باغ و باغداران هم دعوت شوند و صدایشان شنیده 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار