رئیس شورای شهر مشهد:
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به صورت روزانه 6 میلیارد تومان در شهر مشهد توسط شهرداری هزینه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 29 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن انتظاری هروی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ترویج فرهنگ شهروندی موضوعی است که باید به‌صورت اساسی به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به موضوع زیارت افزود: با وجود حضور سالانه بیش از 25 میلیون زائر در شهر مشهد شهری باید از این ظرفیت استفاده لازم را ببریم و باید توجه داشت که بخش عمده زیارت بحث تربیت انسان است.

انتظاری هروی تصریح کرد: فرهنگ جهادی موضوعی است که ریشه در دین ما دارد و باید در سازمان‌ها مورد توجه قرار گیرد، در همین راستا امروز شهرداری و شورای شهر مشهد در مباحث فرهنگی و مباحث مختلف به فرهنگ جهادی توجه ویژه کرده است.

وی ادامه داد: برای نمونه مدیریت شهری، خط 2 قطار شهری مشهد را زنده کرد و ما در شورای چهارم با شهرداری و استانداری هم‌زبان و همدل بودیم و با فرهنگی جهادی همگی به دنبال حل مشکلات شهر مشهد هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: در شورای شهر تا جایی که توانستیم در بحث صرفه‌جویی‌ها کارها را دنبال کردیم و امروز سفرهای خارجی را نسبت به گذشته به شدت کاهش داده‌ایم در حالی که هزینه‌های سفر نیز در این مدت افزایش یافته البته ما مخالف سفرهای خارجی نیستیم اما باید سفر مفید و برای شهر سبب سود و منفعت باشد.

انتظاری هروی خاطرنشان کرد: امروز فقط بودجه عمرانی شهرداری مشهد چند برابر بودجه عمرانی کل استان خراسان رضوی است و به صورت روزانه 6 میلیارد تومان در شهر مشهد توسط شهرداری مشهد هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار