کد خبر: ۸۴۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 13 May 2020

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: کرایه ناوگان تاکسیرانی، به میزان ۲۰ درصد تا پایان هفته جاری افزایش می‌یابد.

مهرداد میرزائیان با اشاره به پیشنهاد طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها اظهار کرد: در این خصوص افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌تاکسی‌های سطح شهر پیشنهاد شده و در حال اجرای مراحل قانونی است و این امر تا پایان هفته جاری اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه هنوز هیچ افزایشی در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نشده و هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها را غیرقانونی دانست و ادامه داد: چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیش از نرخ سال ۹۸ از مسافران دریافت می‌کنند اقدام آن‌ها خودسرانه و غیرقانونی است و از شهروندان تقاضا می‌شود موارد تخلف در نرخ کرایه تاکسی را به همراه کد تاکسی به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند.

وی گفت: در حال حاضر کرایه تاکسی‌ها طبق نرخ سال ۹۸ است و هنوز افزایشی در این خصوص نباید اعمال شود.

میرزائیان در خصوص افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۹ نرخ کرایه اتوبوس‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته‌است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد در پایان یادآور شد: همشهریان و همکاران تاکسیران و اتوبوسران به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا با ادامه این روند، شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار