جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره فیلم منتشره در خصوص شیوه جدید خفت گیران از رانندگان در سطح شهر توضیحاتی داد.
کد خبر: ۸۴۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 12 May 2020

واکنش پلیس به کلیپ لگد زدن خفت‌گیران به خودروی شهروندان + فیلم

به گزارش تابناک سمنان: چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از افراد با لگد زدن به خودروی شهروندان اقدام به ایجاد تصادف ساختگی در خیابان‌ها می‌کردند و پس از متوقف ساختن خودرو‌ها و پیاده شدن سرنشینان وسایل نقلیه، با ایجاد درگیری و ضرب و شتم رانندگان از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و در یک لحظه خودرو شهروندان را به سرقت می‌بردند.

پلیس پایتخت بار‌ها در همین رابطه به شهروندان هشدار داده تا در دام زورگیران نیفتند و همچنین پرونده‌های مختلفی با عنوان زورگیری از شهروندان در پی ایجاد تصادفات ساختگی تشکیل شده و مورد رسیدگی پلیس قرار گرفته است و متهمانی نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره ویدئو منتشر شده در فضای مجازی که در آن فردی با لگد زدن به خودروی شهروندان سعی در خفت گیری از آن‌ها را دارد، گفت: شهروندان باید در زمان مواجه شدن با چنین صحنه‌هایی آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند و در ابتدا درب خودروهایشان را قفل و شیشه‌ها را بالا ببرند.

 

وی افزود: شهروندان در چنین لحظاتی به هیچ عنوان از خودروی خود پیاده نشوند و بلافاصله با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس بگیرند و با اعلام موقعیت و موضوع شکایت خود منتظر حضور ماموران پلیس در محل باشند.

سرهنگ موقوفه‌ای با تأکید بر اینکه افراد در زمان وقوع تصادفات رانندگی برای بررسی موضوع پس از حضور مامور پلیس از خودروی خود پیاده شوند، تصریح کرد: در صورتی که ضاربان قبل از حضور ماموران پلیس اقدام به فرار کنند، شهروندان باید مشخصات ظاهری افراد، شماره پلاک یا حتی بخشی از شماره پلاک موتورسیکلت و خودرو‌های آن‌ها را در ذهن خود ثبت کنند تا بحث کارشناسی ماموران انتظامی به خوبی و با سرعت بهتری صورت گیرد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران پلیس در سطح کلانتری‌های پایتخت در حال انجام گشت‌زنی‌های خیابانی هستند و در صورت مشاهده موارد مجرمانه برای بررسی موضوع ورود خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار