فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 11 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن در شهرستان اصفهان، مأموران کلانتری ۱۸ طی اقدامات گسترده تخصصی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: مأموران پس از چند روز کار تخصصی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرانجام، سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند و با پیگیری‌های مداوم، مخفیگاه سارقان را شناسایی و تحت کنترل ویژه پلیس قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی این متهمان دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار گرفت که طی عملیاتی غافلگیرانه ۲ سارق حرفه ای در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ خدادوست افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۹ عدد ضبط خودرو، ۳ عدد سنگ فرز، ۳ دستگاه کف کش آب، تعداد زیادی لوازم بنایی، ۲ پمپ کولر، هیتر برقی، یک دستگاه هیلتی، تعدادی دستگاه جوش و شیرآلات و پروفیل برقی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با تلاش مأموران تعدادی از مالباختگان شناسایی و ضمن حضور در آن یگان اموال مسروقه خود را شناسایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار