سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ۱۰ سوال ۱۰ بسته فرهنگی با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانةالنبی در شیروان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 11 May 2020

ابراهیم عباسپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به عدم امکان برگزاری برنامه‌های حضوری و تعطیلی موسسات به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقه کتابخوانی ۱۰ سوال ۱۰ بسته فرهنگی در فضای مجازی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانةالنبی شیروان برگزار خواهد شد.

عباسپور هدف از برپایی این مسابقه را توسعه وترویج فرهنگ مطالعه، انس و الفت هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با احادیث و آیات قرآنی و ترویج آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

او افزود: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی کتاب سیمای نماز، تألیف سید حسین حق شناس را مطالعه و برای دریافت سوالات به آدرس ketabkhanireyhanealnabi@ مراجعه کنند.

وی، با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان مهلت دارند، اظهار داشت: به ۱۰ نفر اول ۱۰ بسته فرهنگی همراه با لوح تقدیری به رسم یاد بود اهداء می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار