رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گرگان:
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: کرونا بر نحوه تصویب بودجه شهرداری گرگان تأثیر گذاشت.
کد خبر: ۸۴۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 11 May 2020

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: کرونا بر نحوه تصویب بودجه شهرداری گرگان تأثیر گذاشت.

سیدمحمد مرتضوی در این گفتگو با اشاره به شیوع کرونا و ایراداتی که به نحوه تصویب بودجه شهرداری گرگان مطرح است، اظهارکرد: رویکرد و نحوی عمل ما در شرایط کرونایی با شرایط عادی متفاوت است.

وی افزود: به عنوان مثال در آموزش و پرورش مقوله تحصیل مجازی مطرح شده و تحصیل بسیاری از دانش آموزان به دلیل نداشتن تجهیزات و امکانات و دلایل دیگر دچار چالش می‌شود.

مرتضوی ادامه داد: این امر در اثر شرایط خاص به وجود آمده و روی بسیاری از مسائل از جمله فعالیت شورا و شهرداری هم تأثیر گذاشته است.

وی بیان کرد: اگر شرایط عادی بود همه مطالعات خود را کامل کرده و جلسات متعددی را برای بررسی بودجه صرف می‌کردیم.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: وقت ما محدود بود و فرصتی برای انجام این کار نداشتیم و شهرداری هم نمی‌توانست بدون بودجه اداره شود.

مرتضوی توضیح داد که اگر بودجه تصویب نمی‌شد اقدامات و پرداخت هزینه‌های جاری شهرداری حکم تخلف را داشت و دستگاه قضایی می‌توانست در این زمینه ورود کند بنابراین ضرورت بود که بودجه را مصوب کنیم.

وی با تأکید بر این که امروز هم یک ضرورت است که به آن چیزی که مصوب کردیم بپردازیم، افزود: امکان اصلاح و تغییر در بودجه که حتماً به تغییرات نیازمند است، وجود دارد.

مرتضوی گفت: رقم بودجه ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و نسبت به بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی سال قبل، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

گفتنی است که در ۹ فروردین ماه، اولین جلسه شورای شهر گرگان در سال جدید تشکیل و در آن بودجه سال ۹۹ شهرداری گرگان تصویب شد.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار