اسامی برگزیدگان جشنواره موسیقی و خانواده در سنندج اعلام شد.
کد خبر: ۸۴۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 10 May 2020

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: اسامی منتخبان نخستین جشنواره موسیقی و خانواده با عنوان سنندج شهر خلاق موسیقی توسط معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اعلام شد.
سرکوت نجفی افزود: در راستای تقویت روحیه همدلی و حفظ انسجام بنیان خانواده در ایام شیوع ویروس کرونا که اعضای خانواده بیشتر در کنار هم بودند با همکاری انجمن موسیقی ایران شاخه کردستان اقدام به برگزاری جشنواره موسیقی خانوادگی، سنندج شهر خلاق موسیقی کردیم.
نجفی گفت: این جشنواره در راستای انجام فعالیت هنری خانواده‌ها در کنار هم و همچنین قطع نشدن ارتباط شهروندان با اهداف شهر خلاق بطور دوره‌ای هر دو هفته یک بار انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در هر دوره با مشارکت صاحبنظران محور‌های جشنواره انتخاب خواهد شد، یادآور شد: با توجه به اینکه دوره دوم مصادف شد با ماه مبارک رمضان از محور‌های دینی و آیینی برای برگزاری جشنواره بهره گرفتیم.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج افزود: خوشبختانه نخستین دوره این جشنواره با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد که پس از داوری صورت گرفته اسامی منتخبان اعلام شد و بزودی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.
وی تاکید کرد: آرین شاکری، سینا مرادی، ژینیار و ئه‌ویناردوهندو، باران رحمانی، عسل غلامی، آروین مرادی، ارنوشا رشیدپور، سینا صلواتی، هاور جمشیدی، شینا و ئاژوان محمدی از جمله افراد انتخاب شده در نخستین جشنواره موسیقی وخانواده شهر خلاق موسیقی هستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج همچنین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی (ترتیل خوانی) با مشارکت کانون فرهنگی و هنری کنعان وخانه قرآن انوارالرحمه برگزار می‌شود.
سرکوت نجفی افزود: سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان جز خوانی قرآن با مشارکت شهروندان در نگارخانه برگزار شد که امسال متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه لغو شد.
وی گفت: با همکاری کانون فرهنگی و هنری کنعان و خانه قرآن انوارالرحمه مسابقه قرآنی (ترتیل خوانی) ویژه برادران و خواهران و در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.
نجفی اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آیات ۱۸۳ تا ۱۸۵ سوره مبارکه بقره را در قالب فایل تصویری به مدت ۲ دقیقه و نیم ضبط کنند و همراه با مشخصات کامل به شماره تماس ۰۹۱۸۹۸۲۰۴۶۰ ارسال کنند.
وی یادآور شد: شهروندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا در این مسابقه قرآنی شرکت کنند و در پایان پس از ارزیابی و داوری به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع/ خبرگزاری صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار