فرماندار بروجن با اشاره به اقدامات نیکوکارانه مردم در جشن‌های گلریزان سالهای اخیر گفت: در ویژه برنامه تلویزیونی با عنوان "ضیافت کریمان" یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۸۴۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 10 May 2020

مسعود ملکی تاکید کرد: این مبلغ از سوی مردم خیراندیش، فعالان صنعتی، کارکنان فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، فرهنگیان، کشاورزان، کارگران، بازاریان، ورزشکاران و سایر اقشار کمک شده است.
وی افزود: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان بروجن نیازمند ۶۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار است.
ملکی تصریح کرد: هم‌اینک ۳۹ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان منتظر دریافت کمک‌های خیران برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده هستند.
وی یادآور شد: جشن گلریزان شهرستان بروجن در سال‌جاری به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، به‌صورت غیرحضوری و از طریق برنامه زنده تلویزیونی با عنوان "ضیافت کریمان" از شبکه استانی برگزار شد.
ملکی اظهار داشت: مردم نوع‌دوست، خیران، صاحبان صنایع، اصناف و بازاریان در جشن گلریزان سال گذشته افزون‌بر یک میلیارد ریال برای آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان بروجن کمک کرد.
به گزارش ایرنا، شماره حساب ۰۱۰۵۳۲۵۸۲۸۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۵۶۹۰ از سوی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اعلام شده است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار