سرگروه تبلیغی اعزام مبلغ اوقاف استان قم از راه‌اندازی کانال تبلیغ مجازی در 27 بقعه متبرکه قم خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳ 10 May 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری اظهار کرد: رمضان فرصتی است برای تبلیغ بیشتر و بهتر دین و مسائل معرفتی به همین دلیل همه ساله و با شروع ماه خدا، مبلغان روحانی به اقصی نقاط کشور اعزام می‌شوند و سازمان اوقاف و امور خیریه نقش مهمی در این زمینه دارد ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات، اعزام مبلغ به صورت فیزیکی متوقف شد.

وی افزود: بر این اساس تبلیغ مجازی با استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی بر بستر اینترنت در دستور کار قرار گرفته است.

سرگروه تبلیغی اعزام مبلغ اوقاف استان قم با بیان اینکه به همین دلیل کانال‌‌هایی تبلیغ مجازی در 27 بقعه متبرکه استان راه‌اندازی شده است گفت: این کانال‌ها در پیام‌رسان ایرانی ایتا ایجاد شده‌اند و فعالیت خود راآغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: هر بقعه کارگروه‌هایی متشکل از مبلغان متخصص در حوزه‌های گوناگون برای این منظور تشکیل داده و تعداد مبلغان فعال در این زمینه در سطح استان قم حدود 80 نفر است.

انصاری خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه‌ای هم در گروه تبلیغی اعزام مبلغ اداره کل اوقاف قم متشکل از هفت متخصص در حوزه‌های احکام شرعی، چند رسانه‌ای، علوم سیاسی و پاسخ به شبهات، گام دوم، مشاوره خانواده، کودک و نوجوان و علوم قرآنی وجود دارد که محتوای همه 27 کانال باید به تایید آنها برسد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم این کانال‌ها فعالیت خود را بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه دهند گفت: مقرر شده است از این پس تبلیغ مجازی هم در کنار تبلیغ سنتی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار