استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: با فعالیت‌هایی که اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان انجام داده است اکنون وضعیت بهتری را در محیط کارگاهی شاهد هستیم.
کد خبر: ۸۴۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 09 May 2020
غلامرضا شریعتی در حاشیه دیدار با جامعه کارگری و کارفرمایی خوزستان، اظهار کرد: به علت بحث سلامت جامعه و مشکلات بیماری کووید ۱۹ مجبور بودیم که امسال مراسم تقدیر از جامعه کارگری و کارفرمایی را به صورت مختصر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امسال در خوزستان دو برگزیده ملی داشتیم، افزود: یکی کشتی صنعت امام خمینی (ره) که نقش بسیار اساسی را در سیل و تولید داشت و حفظ آن در صنعت نیشکر که کار ارزنده‌ای کردند و دیگری در فولاد اکسین به عنوان کارگر نمونه که با طراحی مناسب توانستند عمر مفید پمپ‌ها و موتورهای کارخانه دو برابر شود.

شریعتی بیان کرد: این خلاقیت، پیشرفت و نوآوری که در جوانان است با حمایت مسئولان بیشتر می‌شود و موجب رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی که اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان انجام داده است اکنون وضعیت بهتری را در محیط کارگاهی شاهد هستیم، تصریح کرد: حمایت دولتی و رؤسای کارگران از کارگران به گونه‌ای بوده است که زمینه نوآوری و خلاقیت مهیا شد و به همین دلیل موفق به کسب رتبه ملی شدیم که امیدواریم این موفقیت‌ها مداوم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار