فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف 25 تُن فرآورده نفتی قاچاق از نوع هیدروکربن به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 07 May 2020

به گزارش تابناک تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محور سراب -تبریز به یک دستگاه تریلی تانکردار به ظن حمل بار قاچاق مشکوک شدند و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از تریلی توقیف شده 25 تُن فرآورده نفتی قاچاق از نوع هیدروکربن کشف کردند.

این مقام  ارشد انتظامی استان تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را یک‌میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف خودروی تریلی متذکر شد: راننده به‌عنوان متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان با 244 فقره سرقت در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو سارق باطری خودرو با 244 فقره سرقت خبر داد.

حسین عبدی خاطرنشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در تبریز موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود :ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی دو متهم در این زمینه را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت 244 عدد باطری خودرو در سطح شهرستان تبریز اعتراف کردند.

عبدی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به فروش باطری‌های مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند که وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان و مالخر دستگیر شده پس از معرفی به دادسرا با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند و بنا به دستور مقام قضائی اموال مسروقه پس از شناسایی و احراز هویت به مال باختگان تحویل داده می‌شود.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :