موسس مجموعه ی مهربانی مهراندیش گچساران گفت: تمام تلاش من وهمسرم پیگیری وضعیت پنج قلوها و ارائه ی مشکلات والدین نوزادان به دیگر نیکوکاران است.
کد خبر: ۸۴۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 06 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس عصر روز گذشته زوج نیکوکار گچسارانی از موسسه نیکوکاریِ مهراندیش گچساران باهمراهی نماینده رسمی یکی ازبنیادهای نیکوکاری برجسته کشوری به دیدار پنج قلوهای گچسارانی رفتند.

نرگس احمدپور و فریدون پوراحمد بانیانِ  موسسه خیریه مهراندیش گچساران باهمراهی خبرنگار خبرگزاری فارس در این دیدار، نهایت تلاش خود را برای ارائه‌ی وضعیت معیشتی والدین پنج قلوها و شنیدن مشکلاتشان نماینده رسمی بنیادِ مذکور را همراهی کردند.

زوج نیکوکار گچسارانی که این روزها نوع فعالیتهایشان چشم‌گیر و  زبان‌زد محافل شهرستان گچساران است در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از پیگیری مستمرخود برای معرفی پنج قلوه اوشرح حالشان به دیگر موسسات نیکوکاری خبر دادند.

نرگس احمدپور گفت:  از بدو تولدپنج قلوها پیگیر دستیابی به شماره تماس والدینشان بودم وپس از چند روز با پدر پنج قلوها ازوضعیت معیشتی و سلامتی خانواده و نوزادان پرسیدم که در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفتم.

احمدپور ادامه داد: بلافاصله با استاندار محترم آقای کلانتری مکاتبه کردم و درخواست رسیدگی وضعیت پنج قلوها را پیامک نمودم که باتواضع و درایت قول رسیدگی و مساعدت دادند.

این نیکوکار افزود:در کمتر از 2 روز و با پیگیری استاندار استان مبالغی از سوی استانداری و مدیرکل بهزیستی  به خانواده‌ی پنج قلوها اهدا شد.

 

وی اذعان کرد: در ادامه پیگیری مستمر خود و همسرم فریدون پوراحمد ازیک بنیاد معتبر و به نام کشوری درخواست کمک و حمایت نمودیم که بامعرفی نماینده آن بنیاد و همراهی این فرد به دیدن پنج قلوها آمدیم و شرح حال زندگی ومشکلاتشان رامکتوب وهمراه تصاویر به مرکز مربوطه ارسال نمودیم که ان شاالله خبرهای خوبی راب ه زودی به اطلاع می‌رسانیم.

احمدپور عنوان کرد:از طرف موسسه نیکوکاری مهراندیش گچساران مبلغ 15 میلیون ریال صرف خرید اقلام بهداشتی به تعداد پنج نوزاد شامل؛ شامپو، لوسیون بدن، کِرِم کاندولا، مایع لباسشویی، 10 بسته پوشک شماره صفر، پنج سِت لباس، 2 ساک حمل نوزاد، پنج عروسک دستبافت به پنج قلوها اهدا شد.

وی تاکیدکرد: این مبلغ ازطرف اعضای ثابت موسسه و فریدون پوراحمدبه پنج قلوها هدیه شد.

 این موسس خیریه مهراندیش گچساران ابراز کرد: همچنین یک دستگاه لباسشویی دوقلو  به مبلغ 12 میلیون ریال خریداری و تحویل این خانواده داده شد.

در ادامه فریدون پوراحمد در این دیدار گفت: تمام تلاش من وهمسرم پیگیری وضعیت پنج قلوها و ارائه ی مشکلات والدین نوزادان به دیگر نیکوکاران است.

پوراحمدادامه داد: بایستی در تسهیل کردن شرایط زندگی والدین نوزادان را تاجایی که امکان دارد حمایت کنیم تا در این روزهای سخت معیشتی باری از دوش این پدر و مادر در نگهداری از پنج فرزندشان برداریم.


فریدون پوراحمد ادامه داد: از اقدامات شایسته و قابل تقدیر مجموعه ی مهربانی مهراندیش گچساران درقبال موارد تحت حمایت، پیگیری تا نتیجه‌گیری ثابت است و جا دارد از تلاش فوق العاده‌‌ی همسرم نرگس احمدپور و حضور نماینده این مرکز ذکر شده کمال قدردانی راداشته باشم.

 

پوراحمد اظهار داشت: ما با پیگیری وضعیت پنج قلوها تاروزهای آینده آخرین وضعیت نوع حمایت بنیاد مذکور را عنوان خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بامشورت مدیریت مهراندیش گچساران و اعضای ثابت مقرر شد ماهانه مبلغ 300هزارتومان برای تامین بخشی از هزینه‌ها به  پنج  قلوها تعلق  بگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار