دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران برلزوم پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های طبیعی دهلران تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با منابع طبیعی در این زمینه همکاری کنند.
کد خبر: ۸۴۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 05 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، صابر نجومی در دیدار با مسئولان منابع طبیعی شهرستان اظهار کرد: در راستای پیگیری مصوبات قبلی و حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان و اجرای طرح‌های صیانت از اراضی ملی به منظور پیشگیری از آسیب‌های زیست محیطی این جلسه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و جلوگیری از آتش سوزی‌های احتمالی همه دستگاه‌های عضو ستاد باید با منابع طبیعی شهرستان دهلران همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان و دبیر شورای حفاظت از ارضی ملی و منابع طبیعی شهرستان دهلران گفت: هدف اصلی از تشکیل جلسات شورای حفاظت از اراضی ملی همگرایی هرچه بیشتر دستگاه‌ها با حمایت دستگاه قضایی به منظور جلوگیری از تصرف غیر قانونی اراضی ملی و منابع طبیعی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در دیدار با داستان دهلران گفت: یگان حفاظت شهرستان دهلران به صورت شبانه روزی در سطح عرصه‌های ملی گشت زنی می‌کنند.

نصر الله پارسه ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضا با اداره منابع طبیعی در خصوص صیانت از ارضی ملی گفت: منابع طبیعی دهلران در راستای صیانت از عرصه‌های ملی در سطح شهرستان با متخلفین برخورد قانونی کرده و در این راستا نیز پرونده برای آنها تشکیل شده که در حال سیر مراحل قانونی است.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و وسعت شهرستان در خصوص آتش سوزی‌های احتمالی نیازمند همکاری برخی دستگاه‌های شهرستان است./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار