حوادث
فرمانده انتظامي استان مرکزی از دستگیری اعضاي يك باند سرقت خودرو در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 03 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران افزود: دستگيرشدگان به ۳۶ فقره سرقت خودرو و محتويات خودرو در اراک اعتراف کردند
وی یادآورشد: در ماه هاي اخير با اعلام گزارش هايي از وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهر اراك، بررسي تخصصي موضوع در دستور كار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی افزود: با آغاز تحقيقات تخصصي پليس، سرنخ هايي از دست داشتن اعضاي يك باند در اين سرقت ها به دست آمد و برنامه ريزي عملياتي پليس براي شناسايي محل اختفاي سارقان و دستگيري آنان آغاز شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد:‌ با تكميل تحقيقات پليس، يكي از اعضاي اين باند شناسايي و حين تردد در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.
مفخمي شهرستاني با اشاره به پيگيري پليس در دستگيري ديگر اعضاي اين باند گفت: در دو عمليات جداگانه همدست ديگر سارق و فردي كه در خريد و فروش اموال مسروقه با آنان همكاري داشت، دستگير شدند.
وی با اشاره به اعتراف دستگيرشدگان به ۳۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و۳ فقره سرقت خودرو در اراک افزود: مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و به مال باختگان برگردانده شد و هر ۳ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار