مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۸۱۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زدگان به استان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۴۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 02 May 2020

۸۱۳ میلیارد تومان برای بازسازی مسکن سیل‌زدگان گلستانی اختصاص یافت

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۸۱۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زدگان به استان پرداخت شد.

ظهر امروز و با حضور درفشی‌فر، معاون پشتیبانی بنیادمسکن سید محمد حسینی به عنوان مدیرکل جدید بنیادمسکن استان گلستان معرفی شد.

حسینی پس از درگذشت محمدتقی زمانی‌نژاد در بیست و چهارم دی ماه سال گذشته تا کنون به عنوان سرپرست بنیادمسکن استان فعالیت می‌کرد که امروز با حکم تابش، رئیس بنیاد مسکن کشور به عنوان مدیرکل منصوب و معرفی شد.

وی در مراسم معارفه خود گزارشی از بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان در چندماه گذشته ارائه کرد و اظهارداشت: تعمیر 14 هزار و 600 واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان با 185 میلیارد تومان اعتبار در نیمه نخست سال گذشته انجام شد.

مدیرکل بنیادمسکن استان گفت: بیش از 28 هزار فقره پرونده تسهیلات و کمک بلاعوض در استان تشکیل شد که از این تعداد 6 هزار پرونده برای دریافت کمک‌های بلاعوض معیشتی بوده است.

وی افزود: برآورد ما برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان 813 میلیاردتومان در قالب 225 میلیارد تومان کمک بلاعوض و بقیه تسهیلات بود که به استان اختصاص یافت.

حسینی گفت: از ابتدای شروع بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده در استان تا کنون 57 هزارتن سیمان رایگان بین مردم توزیع شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 500 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: 17 درصد از واحدهای مسکونی سیل‌زدگان باقی مانده که تا پایان خردادماه این واحدها را ساخته و تحویل مردم می‌دهیم.

منبع/ تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار