کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا در برخی ساعات بر میزان پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد و در برخی نقاط وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۸۴۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 02 May 2020

پیش بینی بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر

پیام مساعدی درباره وضعیت جوی استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا در برخی ساعات بر میزان پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد و در برخی نقاط وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی 24 ساعت آینده آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعات افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد، در هنگام صبح در برخی مناطق مه رقیق پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: جهت وزش باد نیز متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود، همچینین ارتفاع موج 30 تا 90 گاهی تا 120 سانتیمتر می‌رسد.

مساعدی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 06:04 دقیقه، جزر اول ساعت 09:39، مد دوم 16:12 جزر دوم ساعت 23:38 پیش بینی می‌شود.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار