استاندار خوزستان گفت: با توجه به شرایط به وجودآمده برای مردم در بحث شیوع کرونا و اینکه برخی از افراد شغل و درآمد خود را در این ایام از دست داده‌اند، دستور دادم تا فعلا افزایشی در قیمت نان صورت نگیرد و اگر افزایشی اعمال‌شده نیز به سرعت به قیمت‌های گذشته بازگردانده شود.
کد خبر: ۸۴۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 30 April 2020

غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل عدم افزایش قیمت نان در خوزستان اظهار کرد: قیمت نان در سال ۹۸ در بیشتر استان‌های کشور افزایش پیدا کرد اما در خوزستان بنا به دلایلی از افزایش قیمت جلوگیری شد و در این زمینه اتحادیه نانوایان نیز نهایت همکاری را داشت.

وی افزود: در این زمینه به نانوایان وعده داده شد تا در اوایل سال ۹۹ نسبت به افزایش قیمت نان اقدام شود و بنا بر این بود تا این کار انجام شود و حتی همه کارهای کارشناسی افزایش قیمت نان در استان نیز انجام شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با حضور معاونت اقتصادی استاندار در کارگروه آرد و نان استان، تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص افزایش قیمت نان گرفته شد و بنا بود تا قیمت نان در خوزستان مانند سایر استان‌های کشور افزایش پیدا کند.

شریعتی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجودآمده برای مردم در بحث شیوع کرونا و اینکه برخی از افراد شغل و درآمد خود را در این ایام از دست داده‌اند، ضمن تشکر از همکاری اتحادیه نانوایان، دستور دادم تا فعلا افزایشی در قیمت نان صورت نگیرد و اگر افزایشی اعمال شده نیز به سرعت به قیمت‌های گذشته بازگردانده شود.

وی عنوان کرد: با عادی‌تر شدن شرایط، تصمیمات لازم را در بحث افزایش قیمت نان خواهیم گرفت تا نانوایان استان مانند دیگر نانوایان کشور از این افزایش قیمت نان بهره‌مند شوند اما در حال حاضر امکان افزایش وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار