استاندار خبرداد:
استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان هر ساله در جهت امنیت غذایی و اقتصادی کشور گام های بلندی برداشته است، گفت: امسال شرایط در بخش کشاورزی استان شرایطی مطلوب است و در این زمینه پیش بینی می کنیم که حدود ۵.۵ تا ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در خوزستان تولید و برداشت شود.
کد خبر: ۸۴۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 29 April 2020

غلامرضا شریعتی ماه در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بندر امام خمینی (ره) در شهرستان ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بندر در حال حاضر بیش از ۲ میلیون تن خوراک دام و طیور وجود دارد اما بعضا در این زمینه یکسری ناهماهنگی های بین دستگاهی وجود داشت که نسبت به حل این ناهماهنگی ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه موجودی ذخایر خوراک دام و طیور به میزان کافی است، افزود: با حضور وزیر جهاد کشاورزی آخرین هماهنگی ها برای خروج خوراک دام و طیور از بندر انجام شده است تا هر چه سریع‌تر شاهد خروج این محصول از بندر باشیم و پس از آن نسبت به توزیع میان تولیدکنندگان کشور اقدام شود.

استاندار خوزستان با اشاره به موضوع تولید گندم، تصریح کرد: امسال امیدوار هستیم که در استان خوزستان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان های مختلف استان خریداری شود. همچنین پیش بینی می کنیم که حدود ۱۰۰ هزار تن کلزا و حدود یک میلیون تن چغندرقند از کشاورزان خریداری شود.

شریعتی با بیان اینکه خوزستان هر ساله در جهت امنیت غذایی و اقتصادی کشور گام های بلندی برداشته است، ادامه داد: امسال شرایط در بخش کشاورزی استان شرایطی مطلوب است و در این زمینه پیش بینی می کنیم که امسال حدود ۵.۵ تا ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در خوزستان تولید و برداشت شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار