اینسنا نوشت؛رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از کشف ۲۴ تن برنج قاچاق در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 28 April 2020

سرهنگ صابر عباسزاده در این خصوص گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر زیادی برنج قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه تبریز، مقدار ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

دستگیری یک سارق با ۲۱ فقره سرقت در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری یک سارق با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرهنگ نوروزی در این خصوص گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ تبریز سارق حرفه ای اماکن شناسایی، دستگیری و در بازجویی‌های پلیسی متهم به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی افزود: از محل اختفای متهم، مقادیری طلاجات سرقتی کشف شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه نیز از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رمضان الهوردیان در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد  این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران یگان امداد سرانجام یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در این خصوص دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی اضافه کرد: متهم در جریان بازجویی‌ها، با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی به 20 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفیگاه وی اقلام مسروقه به ارزش بالغ بر 500 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان این‌که اموال مسروقه بعد از شناسایی به مال باختگان تحویل داده شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی در ادامه تشریح کرد: یکی از مهم‌ترین بسترهای بروز سرقت در این پرونده، بی توجهی صاحبان خودروها به توصیه‌های پلیس و عدم به کارگیری تجهیزات ایمن و بازدارنده از سرقت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :