مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در فروردین ماه امسال یک‌هزار و 500 مورد بازدید از 130 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی.ان.جی در استان انجام گرفت.
کد خبر: ۸۴۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 27 April 2020

1500 بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان انجام شد 

عبدالله گیتی‌منش ظهر امروز در جلسه مسوولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری بیش از یک‌هزار و 500 بازدید از 130 باب جایگاه سی.ان.جی و عرضه سوخت استان انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده، بازدیدهای صورت گرفته واحدهای خدمات مهندسی و مهندسی فرآورده های نفتی شرکت از مجاری عرضه منطقه در خصوص نحوه عرضه سوخت از نظر کمی و کیفی، بازدید از جایگاه‌های سی.ان.جی منطقه، هماهنگی با اداره استاندارد استان برای بازدید از مجاری عرضه منطقه و نصب برچسب استاندارد بر روی تلمبه مجاری عرضه و غیره در همین راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به شرایط موجود در سطح کشور در مورد شیوع ویروس کرونا از همکاری و تلاش مالکین جایگاه‌های استان و پرسنل آنان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی قدردانی کرد و یادآور شد: با تعامل و هماهنگی با ادارات مترتب و علوم پزشکی استان نسبت به تامین بخشی از اقلام مورد نیاز مجاری عرضه استان در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده‌ایم و همکاران منطقه نیز با تشکیل گروه‌های بازرسی نسبت به بازدید شبانه‌روزی از مجاری عرضه منطقه اقدام تا خللی در سوخت‌رسانی ایمن و پایدار، همراه با رعایت نکات بهداشتی صورت نگیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان سپس به تامین سوخت بخش خانگی و کشاورزی استان با استفاده از زیرساخت الکترونیکی و اتصال به شبکه بانکی خبر داد و عنوان کرد: در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت پروسه توزیع نفت سفید استان به صورت الکترونیکی انجام و اقدامات و هماهنگی لازم با سایر ادارات برای توزیع الکترونیکی سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان نیز در دست اقدام است.

گیتی‌منش هچنین برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی برای کارکنان منطقه و پرسنل مجاری عرضه و سی.ان.جی، همکاری با ستاد اقامه نماز استان در خصوص بازدید از نمازخانه مجاری عرضه و برگزاری برنامه‌های آن ستاد، و غیره را از دیگر برنامه‌های این شرکت در خصوص مسوولیت اجتماعی نام برد.

وی عنوان کرد: ضرورت مراقبت از مفهوم مسئولیت اجتماعی در جامعه، تحقق حقوق شهروندی و رعایت تکریم ارباب رجوع از اهداف شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی منطقه کردستان است که با برنامه‌ریزی، تعیین اهداف و شناسایی نقاط قوت و ضعف درصدد تحقق آن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: تعامل و همکاری با مالکین مجاری عرضه و سی.ان.جی منطقه، برگزاری جلسات با شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش، هماهنگی و تعامل با ادارات مرتبط با فعالیت‌های شرکت از این جمله اقدامات است.

منبع/ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار