طی حکمی، سرهنگ رسول برزویی به عنوان جانشین جدید فرمانده انتظامی استان کردستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۴۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 26 April 2020

فرمانده انتظامی استان کردستان در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی انتظامی استان، گفت: اطاعت از خالق در خدمت به مخلوق است و خدمت به مردم، موهبت الهی و افتخار پلیس است و کارکنان نیروی انتظامی باید قدر این موهبت الهی را بدانند و با حل مشکلات مردم، رضایت آنان و همچنین رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

سردار علی آزادی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی در پیشگاه خداوند دارای اجر بسیار است، به فرماندهان و توصیه کرد: با خدمتی صادقانه و همچنین رفتار و عملکردی مناسب، نماینده‌ای شایسته برای پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

او مقوله مدیریت را در کنار کارآمدی مجموعه انسانی مهم ارزیابی کرد و افزود: تخصص و جدیت نیروی انسانی منجر به پویایی هرچه بیشتر آن سازمان میشود که نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش مضاعف فرماندهان و کارکنان زیر مجموعه، رمز موفقیت در تمامی امور و ماموریت‌ها است.

در این مراسم سردار آزادی فرمانده انتظامی استان طی حکمی، سرهنگ رسول برزویی را به عنوان جانشین جدید فرمانده انتظامی استان معرفی و ضمن آرزوی موفقیت برای وی در مسوولیت جدید، از زحمات، تلاش‌ها و خدمت صادقانه چندین ساله سرهنگ عباس مسعودی در زمان تصدی وی در مسوولیت‌های قبلی در استان کردستان با اهدا لوح، قدردانی کرد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار