رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت مجدد مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: رعایت زوج و فرد یکی از نکاتی است که باید مدنظر متقاضیان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۴۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 26 April 2020

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: متقاضیانی که زوج و فرد پلاک را برای حضور در مراکز تعویض پلاک رعایت نکنند به هیچ عنوان خدمات دریافت نمی‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام حضور در مراکز اجباری است گفت: مراجعه کنندگان حتما باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و در غیر این صورت نیز از خدمات بهره‌مند نخواهند شد.

وی تصریح کرد: وکالت‌نامه‌هایی که منقضی شده بود اگر زمان تعطیلی مراکز تعویض پلاک معتبر باشند برابر مصوبات ستاد استانی تا دو ماه اعتبار خواهند داشت و می‌توانند از مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی خدمات بگیرند.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه وکالت‌نامه‌هایی که اعتبارشان تمام شده بود دو ماه معتبر هستند شهروندان عجله نکنند و زمان را مدنظر داشته باشند که با ازدحام در مراکز مواجه نشوند.

وی با اشاره به مراکز تعویض پلاک به عنوان یکی از اماکن پر ریسک کرونا اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده مانند الکل ضروری است و متقاضیان برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید به این نکات توجه کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی‌های اخیر و حضور مراجعان به منظور خدمات مطلوب‌تر به شهروندان برابر تدابیر استانی ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک تا اطلاع ثانوی تا ساعت 16 تمدید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار