فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: مقدار یک کیلو و ۷۴۷ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از سوی ماموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 26 April 2020

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: مقدار یک کیلو و ۷۴۷ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از سوی ماموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ داوود مرسلی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر، طی تحقیقات به عمل آمده از خرید و فروش مواد مخدر از سوی ۲ سوداگر مرگ در سطح شهرستان مطلع و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت: با ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضایی این شهرستان، مخفیگاه متهمان تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و زمانیکه این ۲ سوداگر مرگ، قصد فروش مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را داشتند با یک اقدام غافلگیرانه در دام قانون گرفتار آمدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از متهمان دستگیر شده این مقدار ماده مخدر از نوع تریاک به دست آمد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان ابهر معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، مبارزه با سوداگران مرگ را از اولویت های کاری نیروی انتظامی خواند و از عموم مردم خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر، موضوع را بلافاصله جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار