فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ کانتینر قطعات خودرو‌های سنگین به ارزش ۴۰ میلیارد ریال با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 26 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی استان مبنی بر نگهداری 2 کانتینر قطعات خودروهای سنگین در یکی از روستاهای بخش ماهیدشت که از بندرعباس بارگیری و در سه راهی سلفچگان استان مرکزی به سرقت رفته بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا تیمی از پلیس آگاهی و ماموران انتظامی ماهیدشت با انجام تحقیقات بسیار موفق به کشف محل نگهداری کانتیرهای سرقتی در یک گاوداری واقع در بخش ماهیدشت شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: کارآگاهان آگاهی و ماموران انتظامی ماهیدشت با هماهنگی مقام قضائی در محل حضور یافته و موفق به کشف 2 کانتینر سرقتی حامل قطعات خودروهای سنگین شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله سرقتی کشف شده را طبق نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی همچنین با اشاره به پلمب محل، از دستگیری 2 نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان، در پایان از اهتمام پلیس برای مقابله با انواع جرایم در سال جاری خبر داد و گفت: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان و سارقان نیست و اقدامات آنها تحت رصد و کنترل پلیس قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار