مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به ارسال نرخ کرایه پیشنهادی به شورای شهر، گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ هنوز مصوب نشده و تا آن زمان رانندگان حق افزایش نرخ کرایه را ندارند.
کد خبر: ۸۴۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 26 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد سلیمانی اظهار کرد: تاکنون هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه نداشته‌ایم و همچنان کرایه‌های سال گذشته مبنای عمل است.

وی افزود: نرخ کرایه سال جدید به شورای اسلامی شهر کرمانشاه پیشنهاد شده، اما تا زمانی که از طریق مراجع رسمی نرخ جدید مورد تأیید قرار نگیرد، همچنان نرخ سال گذشته مبنای اخذ کرایه از مسافرین خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه تصریح کرد: به محض اعلام نرخ جدید اطلاع رسانی‌ لازم انجام خواهد شد، اما تا زمان تأیید و اعلام نرخ جدید رانندگان حق افزایش کرایه‌ها را ندارند.

این مسئول بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و سازمان تاکسیرانی، با توجه به شیوع ویروس کرونا رانندگان در صندلی عقب تنها مجاز به سوارکردن دو مسافر هستند و حق افزایش قیمت هم ندارند.

سلیمانی افزود: مردم با مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق سامانه ۱۳۳ یا شماره ۳۸۲۴۶۵۶۵ اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان رسیدگی و نتیجه به اطلاع شاکی برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار