با حضور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران، جاده کمربندی حد فاصل منازل فرهنگیان تا فرودگاه خارگ کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۴۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 26 April 2020

آغاز عملیات اجرایی جاده کمربندی خارگ پس از یک دهه بلاتکلیفی 

عباس اسدروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی جاده کمربندی حد فاصل منازل فرهنگیان تا فرودگاه خارگ در گفت‌وگویی در جزیره خارگ اظهار داشت : این پروژه عام المنفعه به عنوان بخشی از مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در توسعه منطقه خارگ است که با استفاده از منابع موجود، امکانات داخلی و ماشین آلات پایانه نفتی خارگ انجام می‌شود.

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران افزود: این پروژه دارای اهمیت بسیاری است چرا که منطقه شرکتی را به منطقه شهری و اطراف جزیره متصل می‌کند و از لحاظ پدافند غیرعامل و در شرایط اضطراری نقش بسیاری مهمی را ایفا می‌کند.

اسدروز تصریح کرد: این پروژه بعد از یک دهه بلاتکلیفی بدلیل وجود معارض متعدد، با تغییر در مسیر و اصلاح طرح هندسی توسط مدیریت عملیات عمومی خارگ بازنگری و طراحی شده و در سال گذشته فاز اول پروژه و بسترسازی مسیر با تکیه بر توان فنی پرسنل، امکانات و منابع موجود در پایانه نفتی خارگ انجام شد و صرفه جویی به میزان ۲۰ میلیارد ریال در برداشت.

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران ادامه داد: در فاز ٢ پروژه در راستای بهره وری از امکانات و ماشین آلات موجود، این قسمت از جاده کمربندی به جهت سهولت دسترسی و ارتباط بین منطقه نفتی و شهری با صرفه جویی مالی به میزان ٣٠ میلیارد ریال اجرایی و تکمیل خواهد شد.

براساس این گزارش، طول مسیر این قسمت از جاده کمربندی حدود یک کیلومتر و به عرض ١٣ متر سواره رو، دو متر پیاده رو و شانه خاکی در طرفین، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و کالورت‌های عرضی خواهد بود.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار