مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خبرداد:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از نظارت ۲۴ ساعته بر مراکز خرید گندم و کلزا در طول فصل خرید خبرداد.
کد خبر: ۸۴۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 30 April 2020

خدارحم امیری‌زاده با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم و دانه روغنی کلزا اظهار کرد: به صورت ۲۴ ساعته از تمامی مراکز مجاز در امر خرید تضمینی این دو محصول استراتژیک در استان بازدید و نظارت صورت می‌گیرد و برای بررسی از وضعیت و چگونگی روند عملکرد این مراکز سعی می‌شود در طول هفته به بسیاری از مراکز خرید در استان به صورت سرزده بازدیدهایی را داشته باشیم و این بازدیدها به صورت پیوسته ادامه خواهد داشت.

وی، اثرات این بازدیدها و مراقبت‌های میدانی را بر روند اجرای خرید تضمینی بسیار موثر خواند و افزود: تا کنون بیش از ۴۸ هزار تن گندم و بیش از ۹ هزار تن دانه روغنی کلزا به مراکز مجاز تحویل داده شده است که همین موضوع نشان از سرعت گرفتن عملیات برداشت این دو محصول استراتژیک در استان دارد که به تبع آن در روزهای آینده با ازدحام و مراجعه سایر کشاورزان جهت فروش محصولات خود در این مراکز روبه‌رو خواهیم شد.

امیری‌زاده تصریح کرد: بنابراین سعی می‌شود با کنترل و نظارت بر مراکزی که فضای کافی برای دپوی کامل محصولات خریداری‌شده را ندارند و هنوز بخش عمده‌ای از خرید خود را انجام نداده‌اند، شرایط حمل به سایر سیلوهای استاندارد را فراهم کنیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از مراکز خرید شهرستان‌های امیدیه، هندیجان، ماهشهر و رامشیر بازدید انجام شد و در جریان این بازدیدها نکاتی در خصوص سهولت دریافت محمولات کشاورزان کلزاکار و ارجاع لیست‌های کشاورزان به بانک عامل جهت پرداخت وجه آنان را یادآور شدیم.

وی عنوان کرد: لیست‌های تهیه‌شده در مراکز خرید باید به صورت روزانه تهیه و به بانک عامل تحویل داده شود تا به این ترتیب وجه حاصل از فروش محصولات این قشر خدوم و زحمتکش به موقع در حساب آن‌ها قرار گیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گندم ، کلزا ، غله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار